Hop til indhold

Guldklumpen


Jane
 Share

Recommended Posts

Søndag den 16. Oktober kom vores lille guldklump til verden. 8 styks blev det til, 5 tæver og 3 hanner. Sofi moderen klarede det superflot og hun er en fantastisk mor. Den første blev født ca kl 5 og den sidste lidt over kl 10.

 

Vi skal have en lille dreng. Det bliver verdens bedste julegave. :hjerte:

 

image.jpg

Her er de kun få timer gammel.

image.jpg

Her er de 6 dage gammel. :lun:

 

Det er slet ikke til at fatte at en af de små pus, skal blive min. Og hvem bliver det? Det er bare så spændende. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Er I ved at være klar til at få Walther hjem? Det må være søndag I kan hente ham hvis jeg regner rigtigt.

Åh I må have sommerfugle i maven.

 

ja det er på søndag vi henter ham og jeg er bare så klar. Glæder mig som et lille barn til juleaften. :hjerte::lun:

 

Hvornår er det du skal have din hvalp?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

En lille Update på hvordan det går. Vi har fået en fantastisk lille hvalp, der har indtaget hjemmet og vores hjerter. I Walthers øjne er Oskar "Gud" dejligt at se at de kommer så godt ud af det,men det var jeg nu hellere ikke i tvivl om. Renlighedstrænningen går fint og han er begyndt at gå til døren, når han skal ud. Han kommer springende, når der bliver kaldt på ham, lakseguf på tube, gør en del ved det :-D Han har temperament den bette, er fræk og kærlig og sikke da en masse lyde der er i den bette krop. Han er fantastisk til at underholde sig selv, er fuldstændig kold i måsen hvis vi forlader ham, ved f.eks at gå ud med skraldeposen. Han sover fint igennem natten, uden at skal ud og tisse. Så det har været en rigtig god start.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...