Hop til indhold

Guldklumpen


Jane
 Share

Recommended Posts

En lille Update på hvordan det går. Vi har fået en fantastisk lille hvalp, der har indtaget hjemmet og vores hjerter. I Walthers øjne er Oskar "Gud" dejligt at se at de kommer så godt ud af det,men det var jeg nu hellere ikke i tvivl om. Renlighedstrænningen går fint og han er begyndt at gå til døren, når han skal ud. Han kommer springende, når der bliver kaldt på ham, lakseguf på tube, gør en del ved det :-D Han har temperament den bette, er fræk og kærlig og sikke da en masse lyde der er i den bette krop. Han er fantastisk til at underholde sig selv, er fuldstændig kold i måsen hvis vi forlader ham, ved f.eks at gå ud med skraldeposen. Han sover fint igennem natten, uden at skal ud og tisse. Så det har været en rigtig god start.

.

Eeejj hvor lyder han lækker og dejlig!

Hvor er det bare en perfekt hvalp i har fået.

Jeg tror også vi tyer til guf på tube når maven er ok herhjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Eeejj hvor lyder han lækker og dejlig!

Hvor er det bare en perfekt hvalp i har fået.

Jeg tror også vi tyer til guf på tube når maven er ok herhjemme.

 

Han er fræk, som en slagterhund, så perfekt er han ikke, men dejlig det er han:hjerte:

 

Guf på tube er allertiders. Han har fundet ud af, at når han har tisset og det andet ude, får han guf, han kommer farende hen og skal have lidt guf. Man har også styr på hvor meget de får.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er fræk, som en slagterhund, så perfekt er han ikke, men dejlig det er han:hjerte:

 

Guf på tube er allertiders. Han har fundet ud af, at når han har tisset og det andet ude, får han guf, han kommer farende hen og skal have lidt guf. Man har også styr på hvor meget de får.

.

Frækhed er også at være perfekt ;)

er det bare alm menneske guf eller er det beregnet til dyr?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at det går så godt med ham :hjerte: Og lidt frække skal de altså være, ellers er det ikke en rigtig hvalp :slem::lun:

 

Helt enig. :lun:

 

- og når hunden bliver for ivrig og kommer til at bide igennem tuben

https://www.petworld.dk/tube-guard-oe-5--65-cm

 

Det er nemlig et royalistik svineri, når der lige pludselig står makrel ud af 4-5 huller hele vejen rundt

 

Det kunne Walther aldrig finde på :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder dejligt sikke en Update tillykke. Hvad med billeder :hjerte::mrgreen:

 

Tillykke med den lille Walther! Og ja, jeg vil da også sige, at her er en seriøs mangel på billeder :engel:

 

Det driller med at uploade billeder. I skal nok blive bombarderet, når jeg igen kan uploade billeder herinde:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så blev Walther vaccineret for anden gang. Bettemanden tog det så flot. Der var masser af mennesker der ville hilse og nusse, Walther havde en fest med at være midtpunkt og oppe på bordet hos dyrlægen var der lækre godbidder og hun sagde han var helt perfekt og min seje lille hvalp sagde ikke en lyd da dyrlægen stak. 9,6 kg vejer han nu, så min lille hvalp er ved at blive til en stor hvalp. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også her. Tror ikke det var til at holde ud, hvis man ikke kunne grine af det, for de er da herlige sådanne nogle størrelser og deres skøre indfald.

.

Nej for pokker, så fik man mange grå hår.

Her kalder vi Paya djævlehvalpen når hun er helt oppe og køre. Lige nu banker hun Luna og de har begge en fest, shit de er tossede

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...