Hop til indhold

Guldklumpen


Jane
 Share

Recommended Posts

Vi har været afsted til træning igen. Det var som første gang hyggelig og lærerigt. Jeg må huske at tage lige så lækre godbidder med som første gang, dem jeg havde med i dag kunne ikke hamle op med lækker harelort og dem var der dæleme mange af. Vi lavede lidt apporterings øvelser og det var Walther super til. Dengang jeg gik til træning med Oskar kastede man en dummy og hunden skulle rende ud og hente den og komme tilbage med den. Med Victor var det baglænstræning, hvor øvelsen blev lært bagfra. Det vi lavede i dag minder meget om baglænstræningen.

Trænerne lægger meget vægt på vores kropssprog i vores træning af hundene. Igen en dejlig træningsdag.

 

Igår var Walther for første gang med oppe i sommerhuset og selvfølgelig var vi en tur nede ved vandet. Det var noget han nød. Glæder mig til foråret, hvor sæsonen starter og vi bor deroppe det meste af tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har mistet min lille hvalp og istedet fået en langbenet lømmel. :mrgreen: Det går rigtig godt, han er blevet god til at gå på plads og fri ved fod. Det går super med hjemkaldet. Han er glad for at apporter. :5up: Han har indtil nu ikke turdet hoppe ned fra sengen, men i morges lå han i sin kurv ude i køkkenet, så enten har han taget mod til sig eller jeg har sparket ham ned i søvne:slem: Han er begyndt at tabe haj gebisset :bigsmile:

 

Lige nu er der fred og ro, begge hunde sover efter en dejlig men kold tur ved åen.

 

Jeg er træt af at jeg ikke kan uploade billeder:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha det med fri ved fod er fordi jeg er sådan en fjummergøj, der kan vikle mig selv ind i snoren, når jeg skal have styr på både hund, godbidder og snoren. Jeg syntes det er nemmere at træne uden snoren.

 

Jeg smider lige et par billeder ind på FN

hahahaha.

Det lyder bekendt.

Men her træner vi gerne enten i snor (det skal jo læres det skidt) og så træner vi steder hvor hun er helt fri og hun holder en god kontakt hvis vi beder om det, men ved fod.......... så store fødder har vi ikke ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Ser ud til det lykkes. 

Så må i også hellere få lidt nyt. Walther er stadig dejlig nem. Han er verdensmester i at træde mig over fødderne og  det gør avs når man har bare fødder i sandaler. Han er så ivrig efter at aflevere, at han ofte ikke når at bremse, når han kommer med 120 km i timen og drøner ind i en og træder mig over tæerne:mrgreen:

Vi nyder ferien og livet i sommerhuset. Der bliver badet hverdag, gået ture, leget, slappet af, trænet og besøg af gode hundevenner. :) 

Her får i lige lidt billeder af vandtur med vennerne og afslapning i sengen. 

 

IMG_1060.thumb.JPG.a28d47fdf5f66730fccc2c4e6562f0ec.JPGIMG_1066.thumb.JPG.5b7651c95ecaba30daa81b662471c8d6.JPGIMG_1068.thumb.JPG.45a2c07c95c829cd7ba782c4e88cbbde.JPGIMG_1038.thumb.JPG.a8c16b2925acddc9ab07ae746142069c.JPGIMG_1050.thumb.JPG.11c862338e1ddc4ef835685807782d0c.JPGIMG_1051.thumb.JPG.735e47be44a172739b99c3c7f1b9a1fc.JPG

  • Like 5
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...