Hop til indhold

Tilbagefald (pludseligt bideri)


Ida Kristine
 Share

Recommended Posts

Ja nogle af jer kender jo Figo og hans problemer, og selvom det går meget bedre så havde han lige et mindre "tilbagefald" her i weekenden da han blev passet af mine forældre.

 

Figo stresser meget nemt og blive nemt utryg i uvante situationer (ofte når jeg ikke er med).

 

Lørdag morgen bliver han hentet af mine forældre og da de kommer hjem går min far en tur til stranden med ham. Pludselig da de går lige så stille hen ad stranden springer Figo op og bider min far i ryg og skulder, hvorefter min far sætter ham i snor (hvilket også medfører lidt "kamp"). Et par sekunder længere beskriver min far det som om Figo brat standser og tænker "ups!" hvorefter han stopper og går resten af turen lige så pænt.

 

Det skal siges at hans "bideanfald" ikke er nær så slemme som de før har været og min far er ikke bange for ham, men det er jo uhyggeligt når han sådan "angriber".

 

Jeg tænker selv at det er når han stresser og ikke kan magte situationen og så reagerer uhænsigtsmæssigt - hvad tænker I?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...