Hop til indhold

November måneds billedtråd 2016


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Det var desværre hvad det kunne blive til af Bianchi. Men jeg er solgt:lun:

 

[ATTACH=CONFIG]134927[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134928[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134929[/ATTACH]

 

Min lille krudt i numsen hund <3 Herligt at se det fra den vinkel, det var ikke helt nemt at holde hende i ro ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Blev så forelsket i hende:hjerte: Og det tog 2 minutter om at overbevise mand om at en whippet ville passe perfekt ind om nogle år:lol:

 

Det var nemt, det er ikke alle mænd, der lader sig overtale så let ;-)

Hvis i får lyst til at møde barylerne på hjemmebane og opleve dem løbe frit, skal i være velkomne, Hinnerup er jo ikke så langt fra Århus :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nemt, det er ikke alle mænd, der lader sig overtale så let ;-)

Hvis i får lyst til at møde barylerne på hjemmebane og opleve dem løbe frit, skal i være velkomne, Hinnerup er jo ikke så langt fra Århus :-)

 

Jeg fortalte at du bor ude i Hinnerup, og han spurgte straks om vi ikke skulle besøge dig engang:-) Han er så nem, når det kommer til hunde:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal være hjertelig velkomne :-) Det er min mand også, men det tog nogle år, at overbevise ham om, at vi skulle have whippet ;-)

 

Jeg bad ham google, og det første han så, var billeder af glade whippet-fjæser i fuld løb. Og så er man jo solgt! Jeg må jo erkende at Ayla startede det, men mødet med Bianchi gjorde udslaget. Hun er fantastisk:hjerte:

 

Ihh @AnneMangetal det lyder altså spændende at du måske også hopper på whippet-vognen :-D

 

Måske en dag! Og sikke en broget flok det bliver:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bad ham google, og det første han så, var billeder af glade whippet-fjæserbi fuld løb. Og så er man jo solgt! Jeg må jo erkende at Ayla startede det, men mødet med Bianchi gjorde udslaget. Hun er fantastisk:hjerte:

 

 

 

Måske en dag! Og sikke en broget flok det bliver:mrgreen:

 

Ja, det er noget af det jeg nyder allermest, at se dem løbe og bare nyde den energi og livsglæde de udstråler <3

 

Brogede flokke er ikke det værste, der findes ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Leah's kuldsøster. :shock::shock::shock:

 

[ATTACH=CONFIG]134950[/ATTACH]

 

Hun vejer lige præcis det dobbelte af Leah!! Godt nok er hun et par cm højere, men hold nu op hun er smælderfed.

 

Her er Leah til sammenligning.

 

[ATTACH=CONFIG]134951[/ATTACH]

 

Photoshop aslans hoved på og man har en rotte... Hun er godt nok en sværvægter!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og ja!

 

Har selvfølgelig lyst til at sige noget til ejeren, men det eneste man får ud af det er vel at man bliver uvenner. :cry:

 

Hun er godt nok lidt tyk !

Min svoger har en labbe pige formel 1 som er lige så bred som et sofabord jeg har virkelig ikke set så fed en lab før, og jeg har set mange labber.

Jeg har sagt det sådan i sjov tone du ved, og fået ham til at gå fra menneske mad til foder - light foder, han var så glad den anden dag nu skider hun kun 2 gange i stedet for før de 5 gange.

Hvordan hun ser ud nu ved jeg ikke, det var i sommers jeg sidst så hende ;-) men håber da der er bedring, men ja det er en svær en at blande sig i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fin :lun:

 

Hvor har du dækken fra? De fleste sidder af h* til på mine "myndebyggede" hunde. Så snart de er høje/lange, skal hunde åbenbart også være kilometerbrede :roll:

 

Tak :-) Det er hjemmesyet, men modellen svarer næsten til Kevin jumper fra Sofa Dog Wear. Siden kan klart anbefales, de har mange lækre ting til smalle hunde :-)

http://sofadogwear.eu/

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg bliver nødt til at lave kontoret om til Inca's værelse i stedet for :lol: Det ligger længst væk fra stuen, lige ved køkkenet, og hun har elsket det rum siden vi flyttede ind i huset. Her den anden aften kunne jeg ikke finde hende, så havde hun lagt sig derind for at putte med sin elskede gris :hjerte:

 

IMG_20161113_181720.jpg

 

Og så fandt jeg sørme lige nogle billeder af den skønne dreng som jeg skal til at træne med! Det skal nok blive en spændende opgave, han har aldrig prøvet andet end at være væddeløbs hund, så jeg skal igang med kontakt og selvkontrol som det første, og se om det kan tænde pæren på sådan en skøn 4 år gammel herre :lun:

 

knos_3436.jpg

 

knos_34521.jpg

 

Og som hvalp :mrgreen:

 

IMG_2665-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...