Hop til indhold

November måneds billedtråd 2016


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Ikke det bedste billede, men et der gør mig glad. Vi har vores show trolley indenfor i stuen i disse dage (Dovenskab :lol: ), og de voksne hunde elsker den, de har jo været vant til den længe... Victor er jo bare en baby, og har aldrig rigtig søgt den selv (normalt står den på hjul i hundeværelset og han kan ikke selv hoppe op i den). Men nu er han simpelthen begyndt at putte derinde :lun: Det gør mig glad, fordi det betyder at han er tryg der, og det er jo fantastisk vigtigt på en show dag, hvor han bruger mange timer i sit bur (Han har dog altid bare sovet), at han er tryg og glad derinde :lun:

 

 

 

15135504_1212559442124236_1794856026_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så fik jeg udvalgt den hanhund fra mit nye kuld der skal blive, glæder mig til at se hvad han udvikler sig til, han er en hvalp der går til alting med krum hals, er frygtløs og kontaktsøgende uden at være "klistret". De er bare så forskellige de hanner, både af udseende og væremåde, så det var faktisk ikke et svært valg denne gang.

Loki hoved 2.jpg

Jeg kan se at der er en vedhæftning at mini billede, men det er altså ikke af den hanhund og jeg kan ikke finde ud af at slette det :(

IMG_2440.jpg

IMG_2341.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er altså bare ikke noget bedre end at være på besøg ved "mormor". Især når hun står og laver noget ved køkkenbordet. De har nogle små gode samtaler når de står der :-D

 

[ATTACH=CONFIG]135011[/ATTACH]

 

:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...