Hop til indhold

Nye ejere af Hunde-forum.dk


Administrator
 Share

Recommended Posts

Mit navn er Kenni og jeg er direktør for det selskab som har overtaget Hunde-forum.dk efter Johnni. Her i dette indlæg, vil jeg prøve at fortælle lidt om hvad vi har af planer med Hunde-forum.dk fremadrettet.

 

Først og fremmest er det planen at give hele siden en større overhaling, især når det kommer til det tekniske. Vi skal have gjort hele siden fuldstændig mobilvenlig, uden der er brug for at skulle bruge en app, for at få glæde af Hunde-forum.dk, når man er på farten.

 

Vi vil også forsøge at lave en masse brugbare funktioner på siden, som alle hundeejere kan få glæde af. Dette kunne være en oversigt over hundeskove i Danmark og en masse andre ting.

 

Men vi vil også gerne høre jer brugere, hvad i synes der mangler herinde? Eller hvad i har af forslag eller ønsker til at gøre Hunde-forum.dk endnu bedre?

 

Vi ønsker naturligvis at fortsætte siden i den gode ånd, som Johnni har skabt herinde. Med et stort fokus på jer dejlige brugere.

 

Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at takke Johnni, for det store arbejde han har lagt i siden. Vi glæder os til at fortsætte det arbejde og samtidig skabe endnu bedre rammer for Hunde-foum.dk i fremtiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til ;)

Åh mit ønske er at når i fixer noget, så er der mindst muligt nede tid....... der er jo nogen herinde der er voldsomt afhængige af siden ;)

 

Må der ikke godt komme en køb og salg tråd herinde?

Det kunne være rart at man måtte sælge det man ikke bruger (uden at skal gøre det "undercover") Så kan man jo lave reglen om at der selvfølgelig ikke må laves opslag fra butikker og at hunde ikke må sælges der. Det er kun under annoncerne evt

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinke:

 

Et ønske til mobilvenlig version er at like-knappen og karma også virker derpå. Det er egentlig en "stor" del af HF, synes jeg. (Nej selvfølgelig er debatten vigtigere inden nogle siger mig imod :mrgreen:)

 

Jeg kan huske da vi havde en kæmpe diskussion om vi i det hele taget skulle have en like-knap :lol:

Jeg har været her for længe... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...