Hop til indhold

Nye ejere af Hunde-forum.dk


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

@Admin Vi vil rigtig gerne have, at "løst snak" bliver lukket for ikke medlemmer.

Som jeg også har skrevet direkte til @Admin, hvis ikke der bliver lukket nu skal alle mine indlæg og min bruger slettes straks! De indlæg jeg har skrevet i tråde under løst snak er skrevet fordi disse tråde er/var låste! Jeg ønsker ikke at mine indlæg skal kunne Googles!

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg også har skrevet direkte til @Admin, hvis ikke der bliver lukket nu skal alle mine indlæg og min bruger slettes straks! De indlæg jeg har skrevet i tråde under løst snak er skrevet fordi disse tråde er/var låste! Jeg ønsker ikke at mine indlæg skal kunne Googles!
Er det ikke længere det? Så skal mine indlæg, godt nok også slettes, jeg har skrevet ting derinde som heller ikke skal kunne googles! :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal da ikke skrive noget som helst på internettet som ikke skal kunne googles
Nej selvfølgelig skal man ikke det. Men der er forskel på at vide at dem som læser ens indlæg er folk der rent faktisk har tilmeldt sig et hundeforum, og ikke bare dem som ved at jeg kalder mig Shii på internettet og kan google.
Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg også har skrevet direkte til @Admin, hvis ikke der bliver lukket nu skal alle mine indlæg og min bruger slettes straks! De indlæg jeg har skrevet i tråde under løst snak er skrevet fordi disse tråde er/var låste! Jeg ønsker ikke at mine indlæg skal kunne Googles!

 

Samme her. Jeg ønsker også min historik i de låste tråde slettet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig dårlig stil at ændre løst snak fra lukket til åben forum uden at give besked om det!

Hvis det bliver den nye stil for HF, så tror jeg der er flere der smutter herinde fra... det er bestemt ikke i det gode gamle HFs ånd, som Johnni har lagt så meget arbejde i gennem årene. Og hvor er det dog ærgerligt hvis det bliver ødelagt pga. nye ejere :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig dårlig stil at ændre løst snak fra lukket til åben forum uden at give besked om det!

Hvis det bliver den nye stil for HF, så tror jeg der er flere der smutter herinde fra... det er bestemt ikke i det gode gamle HFs ånd, som Johnni har lagt så meget arbejde i gennem årene. Og hvor er det dog ærgerligt hvis det bliver ødelagt pga. nye ejere :(

Det ville da til en start være rart, hvis @Admin kom med en udmelding vedr. problemet. Om det er en fejl eller blivende politik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...