Hop til indhold

Nye ejere af Hunde-forum.dk


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi har igen lukket for "Løst snak" forummet.

 

Med hensyn til de problemer der opleves med nogle mobile enheder. Så arbejder vi på at skifte til et nyt system, som er meget mere mobilvenligt en dette.

 

Jeg burde like indlægget men det er for sent at reagere, løst snak burde slet ikke have været åbnet i første omgang, osv osv så ingen like herfra alligevel ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har igen lukket for "Løst snak" forummet.

 

Med hensyn til de problemer der opleves med nogle mobile enheder. Så arbejder vi på at skifte til et nyt system, som er meget mere mobilvenligt en dette.

Dejligt at løst snak er lukket igen.

Fremover håber jeg I vil være søde at informere som minimum co-admins/moderatorer om jeres ændringer, så de kan give besked videre til os medlemmer i hvert fald. Og så håber jeg at stilen fremover bliver at du kigger herind noget oftere - det sker altså at der er nedbrud o.lign. herinde, og det er virkelig træls hvis vi skal vente flere dage på at det bliver fixet, ligesom vi har skulle vente en del dage på at det her problem blev løst - og at du i det hele taget giver lyd fra dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil altså bare lige sige at det var altså heller ikke fordi at opdateringer og fejl blev rettet specielt hurtigt før... Altså der er stadig fejlen med citering og mellemrum f.eks. og den var her da før vi fik nye ejere... Og der er så vidt jeg ved andre små fejl som tidligere admin heller aldrig fik rettet, og nogen af de ting som blev rettet tog også sin tid...

 

Ikke fordi det er for dårligt eller noget; Men det var jo altså heller ikke fordi det kørte perfekt før!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil altså bare lige sige at det var altså heller ikke fordi at opdateringer og fejl blev rettet specielt hurtigt før... Altså der er stadig fejlen med citering og mellemrum f.eks. og den var her da før vi fik nye ejere... Og der er så vidt jeg ved andre små fejl som tidligere admin heller aldrig fik rettet, og nogen af de ting som blev rettet tog også sin tid...

 

Ikke fordi det er for dårligt eller noget; Men det var jo altså heller ikke fordi det kørte perfekt før!

Og sådanne småting tror jeg heller ikke nogen forventer bliver rettet asap, men at åbne løst snak og slet ikke give lyd fra sig i flere dage, det er altså ikke småting.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...