Hop til indhold

2 ÅRIG HUN HUND SØGER SIT SIDSTE KÆRLIGE HJEM


MichelleDajani
 Share

Recommended Posts

Jo, men de er bestemt ikke rustet til at give en hund med den ballast et godt hjem;) det tror jeg er mere krævende end som så;(

den ville nok passe bedre her, men vi har hunde nok siger Hans Jørgen ;)

 

Ahh, en hund fra eller til lægger Hans Jørgen da ikke mærke til :engel:

 

TS hun ser sød ud, håber du finder et godt hjem til hende :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor så spørge om hun ikke har været på Facebook? Fordi Facebook er idioternes samlingssted, så behøver HF jo ikke også være det. Men hop op i den anden tråd hvor både gadehunde og dårlig stil bliver diskuteret:blink:

 

Nu synes jeg lige du skulle tage og slappe af Anne!

 

Jeg aner ikke hvad du mener om Facebook, jo det ved jeg så nu, det er idioternes holdeplads, måske skulle du lige komme ned af den høje hest. Vorherre bevares så fik du da lige luftet både fordom og nedladenhed i en og samme sætning.

Der er faktisk flere Facebookgrupper som jeg, åbenbart idiot efter din mening, frekventerer og der er grupper for videreformidling af hunde, så naturligvis spurgte jeg til det, faktisk ment som en hjælp. At du selv tror det værste om andre behøver ikke betyde at jeg spurgte for at være "smart" vel. Men jeg plejer jo at være en kælling...

 

Det ville klæde dig at prøve at leve op til det højeste i dig selv i stedet for det laveste, bare for en gangs skyld.

 

Tilføjelse. Så fik jeg prøvet noget nyt: For første gang nogensinde har jeg anvendt dislike muligheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer du hende? TS skriver at hun gerne kører hende til det nye hjem. Tror at hun og Oluf ville være et fantastisk par:lun:

 

Jeg har jo gode erfaringer med hunde med "ballast", men må indrømme at det jo slet ikke er min type hund, rent racemæssigt. Desuden har jeg travlt på job og burde ikke få ny hund lige nu. Men var hun tæt på ville jeg måske godt have set hende, og om det gik med Oluf.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hvor er hun fin :lun:

 

Det med at hun knytter sig meget til ejer, det er meget typisk for den slags hunde - det har begge mine gjort (dansk genbrugshund og rumænsk gadehund)

Hendes stress kan der gøres noget ved, både mens hun venter på nyt hjem og når hun er flyttet, det er forskellige ting, blandt andet "godbidder til den humørsyge", noget beroligende pasta fra Pet Balance, Anxicalm osv.

Hun lyder som et skønt lille væsen og boede jeg nede ved jorden havde jeg nupset hende øjeblikkeligt :lun:

Jeg håber at i snart finder det rette hjem til hende, der er noget særligt over de "genbrugshunde" når man lære dem og deres historie at kende, den historie de selv "fortæller" enten ved at vise gensynsglæde med ting, andre dyr og steder, Nellie fra Rumænien jublede engang vi tog ned til en af de små havne heroppe, det var helt sikkert noget hun havde oplevet før, og hun er helt syg med hvalpe og jeg tror hun har været legetante for hundes hvalpe.. osv. - og ja, men også ved at vise hvad de er bange for..

 

- tror jeg tror altid jeg ender med de der små skæve eksistenser - selvom jeg også ønsker mig en rigtig hvalp engang.. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...