Hop til indhold

KAI SØGER NYT HJEM


MichelleDajani
 Share

Recommended Posts

enig

Hvis der er nogen der har et problem med hvem der laver indlæg herinde, eller hvad der menes med difinitionen "omplacering", vil jeg foreslå at I rapporterer til moderatorgruppen så vi kan diskutere det.

 

Fuldstændig enig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gud hvor er der mange folk med ondt i røven.

Alle hundene har været i DK i 2-6 måneder, så de har boet hos en familie, ergo skal de OMPLACERES når de skal til en ny familie.

Hvis ikke i er interreseret eller har relevante spørgsmål ang. hundende, så tænk lige over hvad i skriver....

Jeg gør intet i en ond mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

enig

Hvis der er nogen der har et problem med hvem der laver indlæg herinde, eller hvad der menes med difinitionen "omplacering", vil jeg foreslå at I rapporterer til moderatorgruppen så vi kan diskutere det.

Det kunne være fedt hvis I tog det op, jeg er faktisk til dels enig med Ascha, omplaceringstråde bør omhandle at man skal omplacere sin egen, eller f.eks. en i families hund. Hvis organisationer starter op med gadehunde, eller internat hunde så bliver det for meget. Jeg synes man kun bør have hunde i omplaceringstråden som man på en eller anden måde personligt kan stå inde for beskrivelsen af hunden (Altså en hund man kender og har mødt)
Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være fedt hvis I tog det op, jeg er faktisk til dels enig med Ascha, omplaceringstråde bør omhandle at man skal omplacere sin egen, eller f.eks. en i families hund. Hvis organisationer starter op med gadehunde, eller internat hunde så bliver det for meget. Jeg synes man kun bør have hunde i omplaceringstråden som man på en eller anden måde personligt kan stå inde for beskrivelsen af hunden (Altså en hund man kender og har mødt)

Det er jeg faktisk helt enig i

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være fedt hvis I tog det op, jeg er faktisk til dels enig med Ascha, omplaceringstråde bør omhandle at man skal omplacere sin egen, eller f.eks. en i families hund. Hvis organisationer starter op med gadehunde, eller internat hunde så bliver det for meget. Jeg synes man kun bør have hunde i omplaceringstråden som man på en eller anden måde personligt kan stå inde for beskrivelsen af hunden (Altså en hund man kender og har mødt)

 

Ja det kan jo hurtigt blive for meget, hvis man absolut synes at man skal blande sig og debattere i alle omplaceringtrådene.

 

Jeg synes ellers det ville fint hvis organisationer postede deres omplaceringshunde her, men lidt mere information end der normalt er på hjemmesiderne, samt plads til at stille spørgsmål. Jeg har svært ved at se hvordan det skulle være noget negativt for H-F.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan jo hurtigt blive for meget, hvis man absolut synes at man skal blande sig og debattere i alle omplaceringtrådene.

 

Jeg synes ellers det ville fint hvis organisationer postede deres omplaceringshunde her, men lidt mere information end der normalt er på hjemmesiderne, samt plads til at stille spørgsmål. Jeg har svært ved at se hvordan det skulle være noget negativt for H-F.

Jamen i princippet synes jeg også det kunne være fint, hvis det var organisationen (Eller plejefamilien hvor hunden er) der gjorde det, og det var personer der f.eks. kunne fortælle mere direkte om hundene, og havde informationen.
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan jo hurtigt blive for meget, hvis man absolut synes at man skal blande sig og debattere i alle omplaceringtrådene.

 

Jeg synes ellers det ville fint hvis organisationer postede deres omplaceringshunde her, men lidt mere information end der normalt er på hjemmesiderne, samt plads til at stille spørgsmål. Jeg har svært ved at se hvordan det skulle være noget negativt for H-F.

 

Enig, men bortset fra det så er HF nok ikke det rette forum at afsætte hunde på, alle har jo hund(e)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for noget, men slap lige af.

Tullemus har da også nogle gange "reklameret" for gadehunde herinde og har søgt hjem til dem.

Det er der da aldrig nogen der har brokket sig over, men nu kommer der en ny bruger og wupti så er der irettesættelser....... morale er godt, dobbelt morale er dobbelt så godt ;)

Gider du godt lade være med at tillægge mig dine opdigtede motiver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være fedt hvis I tog det op, jeg er faktisk til dels enig med Ascha, omplaceringstråde bør omhandle at man skal omplacere sin egen, eller f.eks. en i families hund. Hvis organisationer starter op med gadehunde, eller internat hunde så bliver det for meget. Jeg synes man kun bør have hunde i omplaceringstråden som man på en eller anden måde personligt kan stå inde for beskrivelsen af hunden (Altså en hund man kender og har mødt)

Fuldkommen enig

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig, men bortset fra det så er HF nok ikke det rette forum at afsætte hunde på, alle har jo hund(e)

 

Det er jeg nu ikke sikker på. Vi efterlyser jo tit at hundekøbere gør deres hjemmearbejde og laver lidt research før de køber. Det er jo muligt at nogle af dem gør det her. Synes da rimeligt tit at vi har "hvilken race passer til mig"-tråde.

 

I øvrigt, hvis det var min hjemmeside, og jeg gerne ville tjene penge på annoncer, ville jeg blive glad for at der kom flere mennesker her ind, evt. for at se på hunde til salg og omplacering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gider du godt lade være med at tillægge mig dine opdigtede motiver.

.

Jeg går ikke efter en person, men jeg ser ikke at nogle har skældt ud når tullemus har sat gadehunde herinde. Hvorfor må hun men ny bruger må ikke? Jeg undrer mig voldsomt.

 

Der er da også flere brugere herinde der har gadehunde, så det er måske ikke et helt tosset sted at slå dem op.

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Jeg går ikke efter en person, men jeg ser ikke at nogle har skældt ud når tullemus har sat gadehunde herinde. Hvorfor må hun men ny bruger må ikke? Jeg undrer mig voldsomt.

 

Der er da også flere brugere herinde der har gadehunde, så det er måske ikke et helt tosset sted at slå dem op.

 

Kan det tænkes at "nogle" ikke har tænkt over at Tullemus har startet sådanne tråde (måske fordi det ikke har domineret forsiden)?. Og kan det tænkes at reaktionen ikke kommer pga. en enkelt tråd om en enkelt gadehund?.

 

Du undrer dig over hvorfor folk synes at en ny bruger ikke må noget en gammel bruger må, og det kan måske være svært at forstå fordi det slet ikke drejer sig om, om man er ny eller ej.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det tænkes at "nogle" ikke har tænkt over at Tullemus har startet sådanne tråde (måske fordi det ikke har domineret forsiden)?. Og kan det tænkes at reaktionen ikke kommer pga. en enkelt tråd om en enkelt gadehund?.

 

Du undrer dig over hvorfor folk synes at en ny bruger ikke må noget en gammel bruger må, og det kan måske være svært at forstå fordi det slet ikke drejer sig om, om man er ny eller ej.

.

Jeg har vel lov at se det som jeg gør og som en af admins skrev tidligere - at hvis man har et problem med disse omplacerings tråde så skal man tage det med dem og ikke i tråden som her.

Men fordelen er da at ALLE ser at Kai søger hjem.

Men lad nu tråden være til det den er og lad være med dine angreb. Føler du dig truffen så er der jo en grund til din reaktion, men en omplacering skal ikke ødelægges fordi der er utilfredshed med hvordan folk nu engang slår det op.

TS kunne have startet en tråd med alle tre hunde, det er set før herinde - men siden hun er ny så kan det være uoverskueligt.

Så stor respekt til TS for i det mindste at gøre hvad hun kan for at nogle hunde får hjem og hvem ved - måske sidder der en bruger herinde hvis hjerte banker for en af disse - det er jo set før. men nu vil jeg ikke spolere tråden mere og jeg gider ikke dit mudderkast. Så over and out herfra og held og lykke til Kai.

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Jeg har vel lov at se det som jeg gør og som en af admins skrev tidligere - at hvis man har et problem med disse omplacerings tråde så skal man tage det med dem og ikke i tråden som her.

Men fordelen er da at ALLE ser at Kai søger hjem.

Men lad nu tråden være til det den er og lad være med dine angreb. Føler du dig truffen så er der jo en grund til din reaktion, men en omplacering skal ikke ødelægges fordi der er utilfredshed med hvordan folk nu engang slår det op.

TS kunne have startet en tråd med alle tre hunde, det er set før herinde - men siden hun er ny så kan det være uoverskueligt.

Så stor respekt til TS for i det mindste at gøre hvad hun kan for at nogle hunde får hjem og hvem ved - måske sidder der en bruger herinde hvis hjerte banker for en af disse - det er jo set før. men nu vil jeg ikke spolere tråden mere og jeg gider ikke dit mudderkast. Så over and out herfra og held og lykke til Kai.

Mine angreb?. :shock: Jeg føler mig ikke truffet, jeg forsvarer bare mig selv mod opfattelsen af at jeg "går" efter nye medlemmer. Det er da lidt sjovt at flere kommer med irettesættelser, for så at forsøge at lukke munden på mig ved at: nu skal vi ikke ødelægge tråden. Nej okay, men så lad dog vær'. PinPoynter har skrevet hvad der skal ske hvis man synes noget ikke fungere og så kunne den potte have være ude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...