Hop til indhold

Hvalpeplaner i 2017?


PBC
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Miss_M skrev:

Både og - Har brugt en del krudt på at lure deres personlighed siden de blev født og de har egentlig udviklet sig i tråd med det jeg så den første uge.

Men jeg er ret "ligeglad" med hvem der bliver boende her, for jeg kan ikke se om de kan hyrde i den her alder alligevel og der er ikke nogen jeg ikke kan se bo her.
Så det er egentlig mest at få dem placeret hos de rigtige købere og så må jeg se hvem der er tilbage når det er sket om nogle uger ;) 

Okay spændende hvem det så bliver :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Aya var forresten med henne og besøge Noomi i fredags. Hun var ikke synderligt imponeret over situationen men synes det gik så fint mellem hende og Noomi.

Hun ignorerede hende ret meget men de kunne sidde ved siden af hinanden og få godbidder. Når Noomi søgte Aya så brummede Aya lidt og det forstod Noomi godt (dyyyygtige hundehvalp) så fandt hun på noget andet at lave. Noomi lagde op til leg et par gange men blev pænt ignoreret, det skulle Aya da bestemt ikke nedlade sig til 9_9 meeen efter lidt tid kom der lidt logren og snusen fra Ayas side, så mon ikke de hurtigt skal blive gode venner :x Synes i hvert fald at begge piger var mega dygtige :x 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dog fantastisk at komme hjem til et billedboom i denne tråd. Jeg ender jo med at sidde her og falde i svime hele dagen lang.

Så lækre hvalpe:lun:

Izza er bare så stor og vamset, hende gad jeg virkelig godt kramme - begrave fingrene i den pels og møsse hende i det store kære ansigt:x

Noomi, så nuttet og fin og de fineste aftegn, jamen for pokker:x

Og Chutlingerne, ejmen for pokker da, de er sgu da bare SÅ lækre:$

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må også lige pippe op om at det er den hyggeligste tråd denne her - skønne, skønne hvalpe allesammen både alle whippet-rullepølse-nuslingerne, som er så bitte små, de lidt større border-puslinge-basser og de "store" hvalpe" som er flyttet til deres nye hjem. :x Tillykke til alle med dem. HF hvalpe er de bedste. :D

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

6 timer siden, NickiA skrev:

Noomi og mor Gaia  de ligner da overhovedet ikke hinanden 

18664680_10154911038178411_7506402474916655616_n.jpg

18664376_10154911025653411_3926323524861487723_n.jpg

Ikke det mindste! :lol:

 

Jeg tror muligvis jeg melder mig ud af tråden igen. Jeg har besluttet, at så længe Greta er her, så vil jeg ikke bebyrde hende med en hvalp. Og hun har vist sig at være langt mere hardcore end nogen havde forventet.  Jeg troede helt ærligt at hun ville være væk nu, men næ-nej, damen er ikke parat til at tage herfra endnu. Hun har en dårlig dag en gang om ugen cirka, resten af tiden er hun sit gamle selv, hopper og danser for at blive fodret og hugger maden i sig, hopper og danser for at gå tur.  Hun er stadig tydeligt lederen på de daglige egernjagter og man kan nærmest se hende rulle øjne når de andre bare tromler afsted for at jage egern, når hun i så mange år har forsøgt at lære dem at vejen frem er at stalke dem ved at flytte en pote få cm ad gangen indtil man er tæt nok på til at gå til angreb. :lol:

Men ja, det er lidt tortur at se alle hvalpene her og alle hvalpene som mine lokale agilityvenner får for tiden. :x

 

 

 

 

  • Like 6
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
10 timer siden, pivpiv skrev:

Det tror jeg gerne. Men når endelig den store dag kommer - så er der mange års fornøjelser og glæder foran jer

Jaahr :x det er også det jeg siger til mig selv når den spontane lyst til bare at køre til Sjælland og hente hundehvalp hjem opstår. :engel: Men hvis jeg venter de to uger får jeg 5 ugers sommerferie med hende, så ville være ærgerligt at hente hende nu.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhhh hvor er hun lækker @NickiA :$
Kan godt følge dig i det er en frygtelig lang ventetid.... Men ja, det værd og godt givet ud.




Her i bixen har vi ramt de 5 uger og jeg er allerede lidt i panik over de allerede skal flytte om 3 uger.
Kommer virkelig til at blive hårdt at give slip på dem.
3 af dem mangler at blive fordelt, deriblandt min egen ;) Så venter i spænding på mine hvalpekøbere beslutter sig, så jeg ved hvem der er min.
 

Nr 1.jpg

Nr 2.jpg

Nr 3.jpg

Nr 4.jpg

Nr 5.jpg

Nr 6.jpg

Nr 7.jpg

Nr 8.jpg

  • Like 8
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
1 time siden, Miss_M skrev:

Åhhhhh hvor er hun lækker @NickiA 
Kan godt følge dig i det er en frygtelig lang ventetid.... Men ja, det værd og godt givet ud.




Her i bixen har vi ramt de 5 uger og jeg er allerede lidt i panik over de allerede skal flytte om 3 uger.
Kommer virkelig til at blive hårdt at give slip på dem.
3 af dem mangler at blive fordelt, deriblandt min egen  Så venter i spænding på mine hvalpekøbere beslutter sig, så jeg ved hvem der er min.
 

Nr 1.jpg

Nr 2.jpg

Nr 3.jpg

Nr 4.jpg

Nr 5.jpg

Nr 6.jpg

Nr 7.jpg

Nr 8.jpg

Hvor er de søde :x

Link til indlæg
Del på andre sites

På 9/6/2017 den 19:11 , Miss_M skrev:

Åhhhhh hvor er hun lækker @NickiA 
Kan godt følge dig i det er en frygtelig lang ventetid.... Men ja, det værd og godt givet ud.




Her i bixen har vi ramt de 5 uger og jeg er allerede lidt i panik over de allerede skal flytte om 3 uger.
Kommer virkelig til at blive hårdt at give slip på dem.
3 af dem mangler at blive fordelt, deriblandt min egen  Så venter i spænding på mine hvalpekøbere beslutter sig, så jeg ved hvem der er min.
 

Nr 1.jpg

Nr 2.jpg

Nr 3.jpg

Nr 4.jpg

Nr 5.jpg

Nr 6.jpg

Nr 7.jpg

Nr 8.jpg

Det er dælme nogle top lækre poppelopper :x

Kan du ikke lige vise hvilke 3 der er kandidater? 9_9

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

3 minutter siden, Trixie83 skrev:

Det er dælme nogle top lækre poppelopper :x

Kan du ikke lige vise hvilke 3 der er kandidater? 9_9

Jo da, de her 3 - Men pt. ser det sgu' ud til jeg får min favorit :$
En hvalpekøber var lige forbi i dag og hun er rimelig sikker i sit valg, men skal liiiige hjem og mærke efter.

Og den sidste ved hvem af dem hun vil have, alt efter hvad den anden vælger og det er ikke min favorit :D

Nr 2.jpg

Nr 5.jpg

Nr 6.jpg

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, DorteDK skrev:

De er alle lækre men ham med den tofarvede næse er så sød :x

Helt vildt - Med 99% sikkerhed er det også hende der bliver :$
Næsen bliver helt sort, men hun har et specielt udtryk og er godt og grundig tosset - Lige som jeg kan lide dem :D

DSC_0243.JPG

Redigeret af Miss_M
  • Like 8
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
52 minutter siden, Miss_M skrev:

Helt vildt - Med 99% sikkerhed er det også hende der bliver 
Næsen bliver helt sort, men hun har et specielt udtryk og er godt og grundig tosset - Lige som jeg kan lide dem 

DSC_0243.JPG

Sorry hende hun er så kær hun kunne godt bo her :x

elsker hendes blik 

Redigeret af DorteDK
Link til indlæg
Del på andre sites

9 timer siden, DorteDK skrev:

Sorry hende hun er så kær hun kunne godt bo her 

elsker hendes blik 

Nix hun er altså min! Har sagt at jeg tager hende med hjem når jeg kommer på besøg i morgen. Så må hun sgu lige komme forbi Chut og få en tår mælk og lege med søskende når Maria ikke er hjemme - skulle jo nødig risikere at hun tager hende tilbage :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
44 minutter siden, Sitto skrev:

Nix hun er altså min! Har sagt at jeg tager hende med hjem når jeg kommer på besøg i morgen. Så må hun sgu lige komme forbi Chut og få en tår mælk og lege med søskende når Maria ikke er hjemme - skulle jo nødig risikere at hun tager hende tilbage

Hun er så lækker :x

Link til indlæg
Del på andre sites

3 minutter siden, NickiA skrev:

Er det besluttet nu @Miss_M hvem der bliver din ?

 

Det lader det til :D
Dog med det forbehold, at ændre nogen sig drastisk inden de bliver chippet så revurdere vi lige hvor de skal hen.
Men hvalpe og købere har fundet hinanden nu og på en eller anden mærkelig måde har alle fået deres favorit :$
Så Chut og Lad har gjort et sindssygt godt job ifht. bestillingslisten! 

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...