Hop til indhold

En pølse...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen
Det er ikke sikkert, at hun ved, at den kan spises. Vores første hund, der levede den gang chokolade ikke var giftigt for hunde, elskede chokolade og snask...men en flødebolle turde han ikke bide i og ham vi har nu skal have skåret de elskede tomater i både. Det er ligesom han bare ikke rigtig tør gnaske sammen om en hel tomat...

 

Prøv at knæk den ud i mindre stykker og se om Karla tøsen ikke fatter pointen....og derudover; Super billeder !

 

 

hi hi ja der er jo ingen der siger at han var en klog hund :engel::engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Nej, det må du nok sige, men snakkede også tit om ltså ret om han måske havde fået for lidt ilt under fødslen. God som dagen er lang, men ameget i sin egen lille sære verden :mrgreen:

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:tjaaa der kunne måske være noget om det :blink::blink::engel::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Stinnemus

Hvor er hun deeeejlig :hjerte: Jeg MÅ altså møde hende en dag!

 

Skulle lige hilse fra jason og sige at han har FULD forståelse overfor amccas madvaner: man skal ikke spise mad der er større end en en-krone!!!! Det er simpelthen ikke muligt!

 

Jeg har efter lang tids opmuntren fået ham til at spise griseører og 2 gange et råt suppekraftben. Jason får et hver aften når jeg går i seng - det lægges på hans tæppe på gulvet i soveværelset, der er da af den ene grund at skulle bruges til det. Hver aften står jason og venter til døren åbnes, så går han ind og stiller sig på tæppet og venter til jeg smider benet eller øret ned til ham og så står han (man kan ikke tygge i noget jo mindre man står op) der i ½-1 time og gnasker og kommer så op g lægger sig til at sove. Tæppet var en nødvendighed, for før jeg fik det fundet frem fik han det bare på gulvet. Jason troede så det var fuldt ud lovligt at hoppe op i sengen til mig og gnaske når eg faldt i søvn (finder jeg ud af det tager jeg det fra ham og kyler det ad H til :evil:) med resultatet at mine fødder lugtede af griseører om morgenen eller endnu værre at jeg havde lagt med et griseøre under ryggen hele natten - avav

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...