Hop til indhold

Payas hvalpetråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Tak alle sammen.

Hun er bare så lækker og så glad.

Hun vågnede i nat og skulle tisse - hun skal lige have hjælp til at finde fra soveværelset og ud i stuen, så der kom hun under armen, derefter gik hun ind og puttede sig på hundenes madras sammen med Luna.

Luna brummer nogle gange til hende, alt imens Luna logrer og byder op til leg og Paya hapser efter Luna og kaster sig rundt, de er så sjove at se på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalp kræver aftensmad, dame sætter aftensmaden i blød, hvalp falder i søvn og sover nu stadig 1½ time efter:sjov:

Det har åbenbart været hårdt at have gæster der bare sad og kiggede på hvalpemaven imens hun sov ;)

 

 

Dejligt det går så godt med hende :lun: og dejligt at søde Luna allerede viser et godt eksempel.

Hvorfor bløder du maden op?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt det går så godt med hende :lun: og dejligt at søde Luna allerede viser et godt eksempel.

Hvorfor bløder du maden op?

.

Pas det har vi egentligt altid gjort. Hældt vand over og så ventet og så får de maden - har ikke spurgt hvad hvalpene er vant til.

Nu får Luna lidt i skål blødt op (praktisk ved evt medicin og olie og lign) og resten i en aktivitets dims

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Pas det har vi egentligt altid gjort. Hældt vand over og så ventet og så får de maden - har ikke spurgt hvad hvalpene er vant til.

Nu får Luna lidt i skål blødt op (praktisk ved evt medicin og olie og lign) og resten i en aktivitets dims

Vi har også altid hældt en sjat varmt vand over tørfoderet. Det bliver ikke helt opblødt, men øger aromaen om ikke andet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lille frøken er sgu ikke labrador!!

Hendes mad foregår i langsomt tempo og først når damen vil. Hun spiser ikke når vi serverer, hun spiser når hun er sulten!

Godbidder er gode at lege med og derefter giver hun dem til Luna.

Når vi træner indkald er den bedste belønning at jeg tager hendes hovede i mine hænder og kysser hende på panden, så hopper hun glad videre - men får hun ingen kys så sidder hun og venter og giver lyd:lun:

Tempoet er totalt i top og når hun sover så kan den store stygge ulv komme og blæse huset omkuld uden hun opdager det eller måske løfter hun lige hovedet for derefter at sove videre.

Hun giver SÅ mange grin og hende og Luna elsker hinanden højt. Om natten skal de gerne putte sammen og de følges pænt af ude i haven. Jeg er så imponeret og glad over hvor godt det er gået at sætte dem sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lille frøken er sgu ikke labrador!!

Hendes mad foregår i langsomt tempo og først når damen vil. Hun spiser ikke når vi serverer, hun spiser når hun er sulten!

Godbidder er gode at lege med og derefter giver hun dem til Luna.

Når vi træner indkald er den bedste belønning at jeg tager hendes hovede i mine hænder og kysser hende på panden, så hopper hun glad videre - men får hun ingen kys så sidder hun og venter og giver lyd:lun:

Tempoet er totalt i top og når hun sover så kan den store stygge ulv komme og blæse huset omkuld uden hun opdager det eller måske løfter hun lige hovedet for derefter at sove videre.

Hun giver SÅ mange grin og hende og Luna elsker hinanden højt. Om natten skal de gerne putte sammen og de følges pænt af ude i haven. Jeg er så imponeret og glad over hvor godt det er gået at sætte dem sammen.

Skønt det går så godt med dem!

Aslan er ligedan. Race atypisk. Den første rotte vi har haft der ikke er et madøre. Han er kræsen, han tigger kun ost, han stjæler ikke og maden bliver spist i roligt tempo.

Link til indlæg
Del på andre sites

shiiiit en kærlighed imellem hundene. Luna lå på ryggen med stængerne helt i vejret. Paya går op i sækkestolen til hende og snuser overalt på Luna som bare sover videre. Det var først da Paya gled og faldt ned over luna at hun lige rullede om på maven og hostede lidt som om hun fik slået luften ud. Men ikke et knur og ikke noget med at gå væk. Nej bare nyde hinanden.

Mit hjerte hopper en ekstra takt af glæde og jeg kan sidde og se på dem i timevis.

 

I dag fik vi besøg af Boris og Robbie.

Paya skulle lige finde ud af Robbie var god nok, han er meget "in your face" og klistrer, men da det så var klaret så for den lille skid rundt og havde en fest med hendes legeonkler og de var bare så gode med hende.

Voksne og fornuftige, men skide sjove og legesyge. Så fantastisk og skønt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu med hvalp der har sovet i 7 timer uden at skulle ud og pølle.

Hun vågnede og lå og legede, nussede os og strakte sig. Tror hun brugte ti min på at vågne og så tog manden hende med ud, men hun havde ikke travlt.

Vi håber på at det betyder at maven er i bedring.

Åh hendes glæde og kærlighed, man smelter totalt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...