Hop til indhold

Payas hvalpetråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Høns er det fedeste Paya længe har set.

Hun satte sig bare og ørene strittede helt og så var hun ellers dybt imponeret.

 

At hilse på min mors hund tog hun i stiv arm og blev Bitti fjollet så gav Paya hende et fint potedask og bød op til leg:lun: Hun er Så klar i hendes sprog og viser tydeligt hvis tingene bliver for meget.

 

Hun knuselsker Luna og Luna hende, faktisk så meget at de lå FOR tæt i nat. Paya blev helt mast og flyttede sig :pift:storesøster kan ikke komme tæt nok.

 

Hun er pisse skarp når vi fløjter og hun har kun haft to uheld inde - et pga den dårlige mave og et pga mand og barn diskuterede om hunden skulle ud eller ej - det skulle hun ;)

Hendes øjenkontakt er VILD, shit jeg er imponeret. Det sidder knald hurtigt i skabet og hun elsker når vi træner og så er hun bare altid glad.

 

Hun er den blideste krokodille jeg længe har mødt. På trods af at hun gerne bider i os så har vi næsten ingen mærker i hænder og fingre (eller fødder) og hun uddeler flittigt en masse kys.

Hun er fantastisk og hun er elsket af alle og specielt kærligheden fra Luna smelter jeg over. Jeg havde slet ikke turde håbe det ville være SÅ let at sætte dem sammen.

 

I morgen satser vi på at køre en tur i maxizoo og finde lidt klove og en ekstra sæk hundemad ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at læse hvor godt det går med lille Paya og jeg bliver helt varm om hjertet når jeg læser hvor godt det går med Paya og Luna. I har da fået jer en super dejlig hvalp:lun:

 

En skam at vi bor så langt fra hinanden, det kunne være sjov, at Paya og Walther kunne mødes.

.

Paya er jo fra No, så vi kører jo lige forbi dig i ny og næ ;)

Så måske du giver kaffe en dag hvor vi er på de kanter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hvalp er totalt rocker sej!

Hun er skide skarp til at komme når vi kalder eller fløjter.

 

Vi har lige været på marken og shit en fest hun havde med søster Luna og hver gang en af os blev væk og kaldte på hende, så kom hun med fuld ræs. Hun er slet ikke i tvivl om hvad hun hedder og hun er SÅ stolt når vi kalder.

Sit og dæk samt dut og øjenkontakt er hun rigtig sej til og nyder når vi træner det dagligt.

 

Hun er bare så glad en lille skid. Nogle gange giver hun grå hår, men mest af alt så giver hun smil og glæde - vores lille djævlehvalp:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Er lidt vild med at det var din Ylva der endte her ;)

 

Her hagler helt vildt her og Paya har lige haft en fest på terassen fordi det larmer på taget og så ud og fange hagl der faldt ned. Skøre lille skid.

 

 

Hun var/er klart min Y-kærlighed og er så glad for hun kom til Jer, så jeg kan følge hende på tæt hold :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Paya takker og har det allerede super godt igen.

Hun tager godt nok julen med glæde.

Mors hund som er pænt speciel er totalt forelsket i paya, måske lidt for meget, men hellere det end det vi havde frygtet.

 

Juletræet drejede lidt rundt imens vi spiste alt imens paya knurrede og havde en fest ha ha ha

 

Efter et par timers ballade gik hun kold og sov til vi skulle hjem.

 

Hun var lige ude og tisse ved fire tiden og er så først lige stået op nu.

Lækkerdor er max lækker!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der ngleklipperi er meget fint, men skal man sidde stille når det gøres? spørger Paya.

Der er fart på lille lort og hun elsker søster helt op til skyerne. De har leget som tosser hele dagen.

 

Træning med tørrede gåsevinger er et kæmpe hit, nu skal hun bare lære at aflevere dem igen ;) men hun har intet imod at få fjer i munden. Det er en fornøjelse at se det lille myr være i gang.

 

Men hver gang vi står med en hvalp tænker jeg "hvornår begynder vi med diverse ting?"

 

Men indkald og fokus er noget af det vi træner mest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...