Hop til indhold

Payas hvalpetråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Mine 4 FT Springere har som 10 ugers vejet mellem 4 og 5 kg og som voksne endt på 15-17 kg, så hvis en DSG vejer 8 kg er det da vist i den tunge ende? Hvad vejer en voksen DGS?

 

Lille fedling vejer 9,8kg og blev 10 uger i tirsdags.

Hun følger hendes kurve helt perfekt og hun er totalt fan af at være på besøg i maxizoo og gå en snuse omgang i hele butikken inden vi går hjem igen ;)

 

Vega er 10 uger i dag og vejer kun 8 kg mindre end Paya så :mrgreen:

 

9,8-8=1,8 kg:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Djævlehvalpen var bare mega sej nytårsaften - hun festede som en gal med gæsterne og da vi havde pakkespil jagtede hun den sære raslende lyd der kom fra bordet:sjov:

 

Da der blev skudt af havde hun en fest med godbidder og med søster Luna, så hun ænsede det knap nok og hun hyggede sig bare og nød de mange ekstra godbidder dagen gav. Dog var det svært at time hendes tisseturer ude pga der blev skudt meget af - så vi havde en lille pyt en enkelt gang i løbet af aftenen.

 

I går nød hun bare vores bumle dag og havde en fest da hun fik lov at komme ud på jagtområdet sammen med Luna.

Shit hun fik snust og ædt alverdens lort - jo jo det hører sig jo til at smage på sagerne ;)

 

I dag har hun så knækket koden med at komme op i sofa og seng, det er vi ikke helt enige om og jeg forudser en kamp uden lige :sjov:

 

På søndag skal vi starte til hvalpe træning, de første par gange skal jeg afsted med hende men når jagtsæsonen er ovre så tager hr mand afsted med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Djævlehvalpen var bare mega sej nytårsaften - hun festede som en gal med gæsterne og da vi havde pakkespil jagtede hun den sære raslende lyd der kom fra bordet:sjov:

 

Da der blev skudt af havde hun en fest med godbidder og med søster Luna, så hun ænsede det knap nok og hun hyggede sig bare og nød de mange ekstra godbidder dagen gav. Dog var det svært at time hendes tisseturer ude pga der blev skudt meget af - så vi havde en lille pyt en enkelt gang i løbet af aftenen.

 

I går nød hun bare vores bumle dag og havde en fest da hun fik lov at komme ud på jagtområdet sammen med Luna.

Shit hun fik snust og ædt alverdens lort - jo jo det hører sig jo til at smage på sagerne ;)

 

I dag har hun så knækket koden med at komme op i sofa og seng, det er vi ikke helt enige om og jeg forudser en kamp uden lige :sjov:

 

På søndag skal vi starte til hvalpe træning, de første par gange skal jeg afsted med hende men når jagtsæsonen er ovre så tager hr mand afsted med hende.

 

Seje Paya:5up:

Jeg hepper på Paya i kampen om sofaen og sengen:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Seje Paya:5up:

Jeg hepper på Paya i kampen om sofaen og sengen:slem:

.

Ja det kunne være hyggeligt hvis ikke hun var større, men det kære kræ vokser jo som en tosset ;) Og med mit piskesmæld så kan jeg ikke dele seng med hundene, det var slemt nok da knægten var lille og kom ind og sov hos os. Det holdt jeg slet ikke til.

Meeeeen de har verdens lækreste puder, madrasser og sækkestole, så de mangler intet ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Ja det kunne være hyggeligt hvis ikke hun var større, men det kære kræ vokser jo som en tosset ;) Og med mit piskesmæld så kan jeg ikke dele seng med hundene, det var slemt nok da knægten var lille og kom ind og sov hos os. Det holdt jeg slet ikke til.

Meeeeen de har verdens lækreste puder, madrasser og sækkestole, så de mangler intet ;)

 

kan godt se på billederne at de ikke mangler sovepladser:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Paya vejet og vaccineret.

Vægten siger 10,5kg og hun bliver en ordenlig madamme, altså ikke fed, men STOR, Men det vidste vi nu godt.

Rigtig meget ros ved doktor dyr som var pænt forelsket og veltilpas med de mange kys madammen delte ud.

Så alt i alt en perfekt lille skid som var totalt fan af at være på besøg ved doktor dyr:lun:

 

Dog har begge piger haft det hårdt uden hinanden :blink: så nu er de ved at banke hinanden alt det de ikke har nået de sidste par timer:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...