Hop til indhold

Payas hvalpetråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Lille, store, Paya! :lun: Hvad er gennemsnit for labbepige på hendes alder?

.

Det er meget forskelligt.

Hun bliver en stor dame. Hendes poter er enorme og alt på hende viser at hun bliver stor.

Luna vejede 9,5kg ved hendes anden vaccine og Luna er jo en lille skid, så hun er nok ikke så abnorm som det nogle gange lyder til på folk ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hendes slutvægt vil være omkring de 30 kg :)

dygtigste Payaprut :lun:

.

Yeps

Men jeg lover dig nogle dapper hun har, hendes fødder er næsten lige så store som Lunas ;)

Jeg er ligeglad med hvor stor hun er, bare det er stor og ikke fed, for hun er helt perfekt og totalt lækker.

 

Dyrlægen havde travlt med at rose hende og snakke til os så valgte Paya lige at grovkysse dyrlægen så hun helt tabte tråden :sjov::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Det er meget forskelligt.

Hun bliver en stor dame. Hendes poter er enorme og alt på hende viser at hun bliver stor.

Luna vejede 9,5kg ved hendes anden vaccine og Luna er jo en lille skid, så hun er nok ikke så abnorm som det nogle gange lyder til på folk ;)

 

hvad vejer Luna så, som voksen, den lille skid? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hold nu op hvor giver Paya mange smil.

I morges vågnede hun først ved vækkeuret ringede og hun blev så glad at hun hoppede op i sengen og op i hovedet på manden og kyssede løs :lun: Hun bliver svær at vinde kampen om sengen over, for shit hun er ihærdig!

Da jeg så vågnede satte hun sig pænt ved sengen og gav et KYS lige i øjet alt imens hun sagde hendes godmorgen lyd og derefter tog hun turen i sengen igen og endte med at lade mig være rampe da hun gled ned igen.

For pokker nogle latterkramper jeg får mig af den lille lort:banan:

 

I går knækkede vi en træningskode, så det kører bare.

Nu er dummyen tegn på verdens fedeste træning og hun er vildt interesseret i den, sådan noget gør mig helt fjollet glad langt nede i maven.

Til hundetræning skal vi lære at gå pænt, den træning tager manden pt pga jeg har afsindigt mange smerter, men han siger at hun er rocker sej til det - regner dog ikke med hun er helt så sej ude på træningspladsen ha ha ha ha

 

Hun er ved at have fanget husets rytmer og rutiner rigtig godt og hende og Luna knuselsker hinanden.

Om natten sover de ikke mange cm fra hinanden:lun: og har en af dem været på tur så skal søster kysses som det aller første.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
hold nu op hvor giver Paya mange smil.

I morges vågnede hun først ved vækkeuret ringede og hun blev så glad at hun hoppede op i sengen og op i hovedet på manden og kyssede løs :lun: Hun bliver svær at vinde kampen om sengen over, for shit hun er ihærdig!

Da jeg så vågnede satte hun sig pænt ved sengen og gav et KYS lige i øjet alt imens hun sagde hendes godmorgen lyd og derefter tog hun turen i sengen igen og endte med at lade mig være rampe da hun gled ned igen.

For pokker nogle latterkramper jeg får mig af den lille lort:banan:

 

I går knækkede vi en træningskode, så det kører bare.

Nu er dummyen tegn på verdens fedeste træning og hun er vildt interesseret i den, sådan noget gør mig helt fjollet glad langt nede i maven.

Til hundetræning skal vi lære at gå pænt, den træning tager manden pt pga jeg har afsindigt mange smerter, men han siger at hun er rocker sej til det - regner dog ikke med hun er helt så sej ude på træningspladsen ha ha ha ha

 

Hun er ved at have fanget husets rytmer og rutiner rigtig godt og hende og Luna knuselsker hinanden.

Om natten sover de ikke mange cm fra hinanden:lun: og har en af dem været på tur så skal søster kysses som det aller første.

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er bare så fin, mosters Ylvapylvapaya :lun: lækker pels, godt udtryk og lige i den huld hun skal være :5up: lækkert at se!

Tak

Vi er også så pokkers stolte af vores lækre lille sorte isbjørn.

De gange stormen har raset så sætter hun sig ude i haven med næsen op i vinden og så nyder hun ellers at få hele verdens dufte kastet ind i næsen med høj fart :klap: Det er så ørerne helt letter.

 

Men shit hvor vokser hun hurtigt. Vi har jo nærmest lige fået hende!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag fik manden en kæmpe stor hanræv med hjem fra jagt og Paya fik selvfølgelig lov at snuse.

Mange hunde kan ikke lide ræv og mange erfarne jagthunde vil ikke så gerne tage ræve pga lugten.

 

Paya snusede som en gal og var tydeligvis meget veltilpas med hr ræv, dog var hun skuffet over han bare lå helt stille ;)

Dog prøvede hun ikke på at løfte ham, men man skal også kende sine begrænsninger når man selv vejer omkring de 12 kg og ræven var 9,6kg.

 

Hundetræning er også klaret i dag.

Ikke noget jeg imponeres over men Paya tog det hele i stiv pote og klarede dagens opgaver så fint.

Der var noget miljø træning hvor man skulle gå på en pressening, tage kiks i bunden af en spand, på spejl, under paraply, ved plastik og så videre - vi drønede lige igennem og træneren grinte godt og sagde at der vist skulle meget til at vælte den lille lort:hjerte:

 

Hun fik også lov at hilse på en KÆMPE lækker doberdame, nøj hun var stor - men jeg tror alligevel godt jeg kunne have snuppet hende under jakken og taget hende med hjem. Paya var helt klar til at lege og det samme var doberen. Det var så dejligt de gad hilse og da jeg takkede takkede de tilbage, for mange vil ikke lade deres hunde hilse. Men dem her var tydeligt så søde og venlige og så er det jo ingen sag :lun:

 

Nu sover det lille myr og manden har taget Luna med på marken, for hun vil lege med lillesøster for Luna er jo udhvilet efter vi har været hjemmefra :sjov:

Jeg sætter billede af Paya og ræv ind - til advarsel for dem der ikke bryder sig om sådan noget

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...