Hop til indhold

Str på jeres dobbeltbur til bil?


Roadie
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Er det os der er blivet småpyldret eller hva´?:genert:

Vi har 2 Aussier, som vi gerne vil have et dobbeltbud til bilen. Meeeen vi syntes bare ikke rigtig og kunne finde et der er bredt nok.

Problemet er selvfølgelig bilen.

Er det bare fordi vi er vant til og se dem i kæmpe bure, at vi syntes de pludselig ikke får plads nok.

 

Så hvor meget plads har jeres hunde i bredden ??

Tænker herpå hvor meget plads har de og vende på.

Pluds hvilket bur har I?

Vi er spimpelthen ved og gå ud af vores gode skind.

vi snakker om hunde der vejer 25-32 kg. Den ene er kun hvalp endnu.

 

Håber I kan hjælpe, så vi kan finde et bur.

Hilsen dem der er ved og give op:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers kan du få en tailgate guard med opdeler, så har de jo hele bagagerumspladsen til rådighed.

.

 

Sådan en vil jeg enormt gerne have men mine google søgninger giver kun firmaer i UK der laver dem. Kan simplethen ikke finde noget herovre. Har ikke brug for opdeleren, men bare sådan en tailgate guard. Fatter ikke, at jeg ikke kan finde en. Gad vide om man kan fabrikere noget ud af en expen. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups glemte og skrive at det er en gulplade bil vi har. Men jo have også snakket om og få sådan en som du snakker om Pinpoynter. Men det er lidt svært på en gulplade bil.

 

Dorte. Sådan en kan sagtens være i vores bil. Rart og hører at det ikke er for lidt plads :-)

 

Det er ret nemt at tage opdeleren ud, så når jeg kun er afsted med den ene hund, tager jeg bare den ud, så har hun dobbelt så meget plads.

Link til indlæg
Del på andre sites

.

 

Sådan en vil jeg enormt gerne have men mine google søgninger giver kun firmaer i UK der laver dem. Kan simplethen ikke finde noget herovre. Har ikke brug for opdeleren, men bare sådan en tailgate guard. Fatter ikke, at jeg ikke kan finde en. Gad vide om man kan fabrikere noget ud af en expen. :hmm:

.

Find et firma der laver bespoke bure til biler og vans, de kan helt sikkert lave en til dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...