Hop til indhold

Min labrador på 11,5 år har spist ca 250 mg koffein


Kjell Peter Diget
 Share

Recommended Posts

Jeg haver at det er OK at lave tråden her.

 

Min hund har sol overskriften antyder spist koffein i form af tyggegummi, for at det ikke er bedre, er det med lakridssmag. Det hun har spist er ca 250 mg. Koffein.

Hun viser ikke umiddelbart nogle farlige symptomer og har læst mig til at de fleste ting under 2800 mg er uskadelige.

Hun vejer lidt mere end hun burde (det er en ældre labrador) ca. 28 kg. Så tror ikke der er fare på færde, men mit spørgsmål er så. Hvad har i af erfaringer ??

 

Mvh. Kpd

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet er lidt at det ikke er til at få fat på en dyrlæge lige nu. Har prøvet vagt dyrelægen men de svarede ikke. Så er de som jeg tænker nok igang med en anden hund. Jeg har også læst op på sødestoffer, og igen er vi nede i små mængder. Det er fem - syv stykker tyggegummi i alt.det var nu mest dem med koffein der bekymrede mig, da hun aldrig har fået koffein før. Som sagt. Det er en labrador. Og de æder næsten alt de kan komme til. Hun har været overgearet i en times tid, men er begyndt at ligge sig dog stadigt ikke helt afslappet. Dog heller ingen tegn på ubehag

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber at alt er OK!

Men jeg synes uanset hvad, så er det en god ide at runde en dyrlæge. Jeg ved ikke hvor du bor, men selvfølgelig kan man få fat i en dyrlæge... Der er da altid nogen der har vagten. Nogle større dyreklinikker/dyrehospitaler har altid døgnåbent.

Nu er tiden ved at være sådan, at man kan komme i kontakt med sin egen igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...