Hop til indhold

Belønningslegetøj


ANGI
 Share

Recommended Posts

Terkel har en yndlingsbold, jeg har så købt et "elastikhåndtag" som jeg nogle gange sætter i bolden, andre gange kaster jeg den bare. Bolden er à la denne her, men den er oval og noget kraftigere. Eller, den har "mere gummi mellem hullerne", hvis man kan beskrive det sådan! :lol: Jeg har også gjort det samme med de her andre netbolde, men jeg synes de går for nemt i stykker (selv de dyre). Jeg synes det fungerer bedst for mig med en mindre bold, da jeg vil kunne ha' dem i lommen, og de skal være nemme og hurtige at hive ud af lommen også. Der synes jeg den lille ovale fungere super, og heldigvis er Terkel også virkelig glad for den. Ellers bruger jeg jo rigtig meget div. trækkesnore, men dem ved jeg du laver selv (Terkel elsker sine, tak! :kys:)

 

http://dalumdyrehandel.dk/shop/super-roller-gummi-2198p.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Han skal da have et af mine hjemmestrikkede kaninskind+fleecetov. Skindet er garvet med salt og helt ugiftigt og kaninerne har haft et dejligt liv med masser af plads hos mig. Der er dog noget leveringstid, da jeg først lige skal have garvet en bunke nye skind :blink:

 

Ellers er jeg tosset med KeHu og tugg-e-nuff og det er mine hunde også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Randi: det lyder spændende, du må sige til når du er leveringsdygtig 🙂

 

Siri køber du direkte fra Clean Run eller hvor?

 

Genuine dog gear laver også noget lækkert, syntes generelt ikke at jeg kan finde steder der forhandler andet end meget få ting af deres sortiment

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...