Hop til indhold

Tyv på spil?


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Se her - det er ganske sært, for fem år siden skrev jeg om det samme i samme område... Den gang forsvandt en række hunde pludseligt... I må gerne advare folk i området, HVIS der er en tyv på spil. Det virker bare underligt på alle måder...

 

Min mand spurgte om man kunne forestille sig, at hundene er i DK, bruges i avl i en årrække og nu skal "skiftes ud"... man kan jo forestille sig alt... Men tanken er da klam :(

 

http://viborg-folkeblad.dk/viborg/Hvem-stjaeler-hunde-paa-Viborgegnen/artikel/309159

 

DKK er gået ind i sagen nu. De vil efterlyse hundene, hvis ejerne ønsker det. Politiet ser alvorligt på det. Ham med sagen var desværre gået for i dag, men der kommer en opfølgning i morgen med politiet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget.... Måske er de i området, men hvor? De kan da ikke forsvinde i ren luft.....

 

Der er søgt med Schweisshunde, færthunde og jagthunde - færthundene fik jeg forklaret taget spor i luften. Jeg forstod ikke det tekniske men der har været tre hold sporhunde ude og lede - sporet på Jytte ender blindt på vejen som beskrevet. Laura er der slet ingen spor af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...