Hop til indhold

Februar måneds billedtråd


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo været ret hårdt ramt med sygdom de sidste 14 dage. Først lå jeg syg de fire første dage i vinterferien. Derefter havde jeg et par ok dage inden jeg lagde mig med influenza. :damn:

Heldigvis har jeg verdens bedste lille sygepasser der ikke forlader min side når jeg er syg. Havde endda sørget for at vores faste hundelufter kom forbi og gik med hende, men efter kort tid måtte hun melde pas på turen, for Aya ville bare ikke med.

Til gengæld så er jeg mindre begejstret for at Aya altid skal samle hendes legetøj og tyggeting ovenpå mig når jeg er syg. Denne gang var det især hendes gamle, klamme, enørede kanin som jeg skulle have helt op i ansigtet. Hurra :stupid:

Men igen, hvem kan modstå det her fjæs :hjerte: ikke mig!

 

kanin2.jpg

kanin1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig lykkedes det, at lægge et billede op. Min lille fis er blevet stor :hjerte: Bianchi med mor Ghini og storesøster Cala. Hun er 7 måneder i dag.

 

[ATTACH=CONFIG]135549[/ATTACH]

 

Sikke da en smuk flok :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke piger alle tre :hjerte: men hvor er jeg bare helt pjattet med Bianchi's aftegning :hjerte:

 

Tak :-) Jeg har vænnet mig til frøken skævfjæs ;-) men er mest til de regelmæssige ansigtstegninger, der er bare så mange andre ting, der tæller mere, at farver og aftegninger er helt nedprioriteret, når jeg vælger hund.

 

God bedring, godt din lille sygepasser tager sig kærligt af dig :lun:

 

 

Haps haps haps, og så havde du ikke whippets, men det havde jeg :hjerte:

 

Laver du egentlig ikke halsbånd mere?

 

De er så morsyge, så de kommer hurtigt spænende hjem igen ;-)

 

Jeg har lige en pause med halsbåndene, men regner med at sy igen i løbet af foråret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-) Jeg har vænnet mig til frøken skævfjæs ;-) men er mest til de regelmæssige ansigtstegninger, der er bare så mange andre ting, der tæller mere, at farver og aftegninger er helt nedprioriteret, når jeg vælger hund.

 

God bedring, godt din lille sygepasser tager sig kærligt af dig :lun:

 

 

 

 

De er så morsyge, så de kommer hurtigt spænende hjem igen ;-)

 

Jeg har lige en pause med halsbåndene, men regner med at sy igen i løbet af foråret.

 

Jeg har en veninde, som glæder sig til at bestille et :mrgreen: Jeg havde lige sendt hende din vej, og så var du lukket

Link til indlæg
Del på andre sites

Til de af jer, der har problemer med at lægge billeder op:

Opret en bruger på http://www.imgur.com, upload alle de billeder og lav alle de albums, I vil.

Læg billeder her på H-F ved at højreklikke på billedet på imgur, og vælge "open in new tab", kopier adressen i adresselinien og brug "Indsæt billede fra URL" til at få billedet ind i jeres forum-post.

Link til indlæg
Del på andre sites

https://i.imgur.com/d7ZqOKU.jpg

 

hvad m det her?

 

jeg kunne godt åbne de andre men kan ikke lige finde ud af at sætte billederne ind almindeligt...

 

Klik på billed-ikonet oppe i værktøjslinien, der hvor du skriver dit indlæg (nummer 3 fra højre). Vælg fanen "fra URL" og indsæt dit link:

 

d7ZqOKU.jpg

 

Husk at fjerne markeringen der hvor der står " Retrieve remote file and reference locally".

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...