Hop til indhold

Hunde elsker søger en mellem størlse hund


Marija Magdalena
 Share

Recommended Posts

Hunde elsker søger en mellem størlse hund

Hej mit navn er Maria og er 24 år gammel. Mig og min mand bor i et stort hus med stor have, hvor der medfølger en stor sø. Vi har begge arbejde, men har også masser af fritid til overs som vi godt kunne tænke os at bruge på en hund. Håber virkkelig i kan hjælpe os med at finde en, da vi sådan ønsker os at give et vidunderligt hjem til en af de hunde der måske har brug for sådan et hjem.

 

Med venligst hilsen Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Marija

Har i haft hund før? Jeg overvejer at finde et nyt hjem til min søde Saga. Hun er blanding af labrador, flatcoated og bordercollie. Hun elsker min lille søn på snart 3 år. Hun elsker andre hunde. Hun er en meget energisk hund hun kan mange kommandoer mem skal jeg af med hende skal det være til et blivende hjem ellers skal hun retur til mig.

 

Venlig hilsen

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hej.

Har i fundet jer en hund ?

loui1.jpgI sommers fik vi en Beagle hvalp og han er en dejlig hund, men vi er desværre blevet nød til at erkende at vi ikke magter ham.. simpelthen fordi vi ikke har tiden og pladsen. Og så er min kone desværre ikke helt rask og kan ikke have ham alene og jeg arbejder skifte tider...

 

Vi håber at kunne finde et hjem til ham med ejere der har tid og plads til ham. Det lyder det jo til er ville være hos jer....

 

Han er fra 4 juli så han er nu snart 9 mdr. gammel.

 

Han er uden stamtavle og det som der også skal siges er at han har tørre øjne hvilket vil sige han ikke producere tårer nok selv. Derfor skal han have øjendråber ca. 3 gange om dagen...

 

Jeg ved det ikke er drømme scenariet men han er altså en sød hund og vi håber sådan at kunne finde et hjem til ham...

 

Mvh.

Mads

loui1.jpg

loui2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...