Hop til indhold

Hundeforum opdateres


Administrator
 Share

Recommended Posts

17 timer siden, Ninkamus skrev:

Kan man under ulæste emner frasortere artikler og kommentar som artikler (eller hvad de hedder)? 

Det ville jeg da godt nok også gerne kunne, jeg gider da slet ikke at læse kopierede "artikler" fra nettet, de er mega træls at have liggende i ulæste emner!

Link til indlæg
Del på andre sites

18 timer siden, Ninkamus skrev:

Kan man under ulæste emner frasortere artikler og kommentar som artikler (eller hvad de hedder)? 

 

1 time siden, Alfen skrev:

Det ville jeg da godt nok også gerne kunne, jeg gider da slet ikke at læse kopierede "artikler" fra nettet, de er mega træls at have liggende i ulæste emner!

Jeg tror i kan hvis i fx markerer alle undtagen artikler under indholds typer og filtrerer indholdet :)

IMG_0662.PNG

Link til indlæg
Del på andre sites

5 timer siden, Ditte91 skrev:

 

Jeg tror i kan hvis i fx markerer alle undtagen artikler under indholds typer og filtrerer indholdet :)

IMG_0662.PNG

Det er forsøgt, det har ingen virkning :/ så snart man klikker på ulæst ikonet igen så nulstiller den filtrene.. 

men ja de er bare drøn irreterende 

vi må have @Administrator på banen 

Redigeret af Ninkamus
Link til indlæg
Del på andre sites

56 minutter siden, AnneMangetal skrev:

Kan man ikke blokere brugere mere? Jeg ville blokere "Journalisten", og slippe for de der halvhjertede forsøg på copy-paste af clickbait-skriv fra andre sites, men synes ikke at jeg kan finde blokerknappen. @Administrator kan du hjælpe?

Åhhh det ville jeg også gerne, alternativt opgiver jeg helt den her side, jeg gider simpelthen ikke klikke på alle de fuldstændig meningsløse indlæg for at få dem væk fra ulæste indlæg;(

Link til indlæg
Del på andre sites

2 timer siden, Alfen skrev:

Åhhh det ville jeg også gerne, alternativt opgiver jeg helt den her side, jeg gider simpelthen ikke klikke på alle de fuldstændig meningsløse indlæg for at få dem væk fra ulæste indlæg;(

Jeg overvejer også at emigrere til HG. Her er blevet helt dødt efter opdateringen, og det er vel kun "journalisten" og en meget lille håndfuld i AOI der er aktive...

Link til indlæg
Del på andre sites

13 minutter siden, AnneMangetal skrev:

Jeg overvejer også at emigrere til HG. Her er blevet helt dødt efter opdateringen, og det er vel kun "journalisten" og en meget lille håndfuld i AOI der er aktive...

 

 

3 timer siden, Alfen skrev:

Åhhh det ville jeg også gerne, alternativt opgiver jeg helt den her side, jeg gider simpelthen ikke klikke på alle de fuldstændig meningsløse indlæg for at få dem væk fra ulæste indlæg;(

Øv! Så ender det med jeg kan sidde her helt alene... :megaked:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

16 timer siden, AnneMangetal skrev:

Jeg overvejer også at emigrere til HG. Her er blevet helt dødt efter opdateringen, og det er vel kun "journalisten" og en meget lille håndfuld i AOI der er aktive...

Der sker i hvert fald lidt mere derinde, hvis man gerne vil debattere og måske lære noget nyt. 

Her er helt vildt hyggeligt herinde, men debatterne mangler jeg lidt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

7 minutter siden, Ninkamus skrev:

Nogen der har et webhotel der har mod på at banke et gratis hundeforum op, så det jo bare at lade de sidste få medlemmer flyve derover - siden her er jo alligevel så godt som død! Man kan følge med i alt eller intet tråden uden at have været på i et par dage :o 

Jeg kan ikke se løst snak eksisterer uden jeg er logget ind...

Link til indlæg
Del på andre sites

2 minutter siden, Niels M skrev:

Jeg kan ikke se løst snak eksisterer uden jeg er logget ind...

Det var fordi i gamle dage var man håbløst bagud bare man ikke havde været på en time, så var der 3 nye sider med tråde i alt og intet tråden - nu kan man snilt følge med uden at have været herinde et par dage :) 

det har ikke noget med logget på eller ikke logget på at gøre :) 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

1 minut siden, Ninkamus skrev:

Det var fordi i gamle dage var man håbløst bagud bare man ikke havde været på en time, så var der 3 nye sider med tråde i alt og intet tråden - nu kan man snilt følge med uden at have været herinde et par dage :) 

det har ikke noget med logget på eller ikke logget på at gøre :) 

Ah, ok. Det var bare fordi, da ny ejer overtog var det hele pivåbent til folk havde brokket sig længe nok. Troede det samme var tilfældet nu...

Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, Ninkamus skrev:

Nogen der har et webhotel der har mod på at banke et gratis hundeforum op, så det jo bare at lade de sidste få medlemmer flyve derover - siden her er jo alligevel så godt som død! Man kan følge med i alt eller intet tråden uden at have været på i et par dage  

Jeg har et forum liggende under min beaglepack side. Det er gratis at deltage. Skulle interessen være der så skal jeg bare lige havde det opdateret og roteret lidt rundt i tingene derinde - for der har aldrig rigtg været gang i det - men det ligger der i hver fald :-D

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...