Hop til indhold

Hundeforum opdateres


Administrator
 Share

Recommended Posts

Kære medlemmer

Tirsdag i næste uge lægger vi forummet ned i en kort periode. Det betyder, at der kan gå indlæg tabt inden vi er oppe at køre igen. Vi er nødsaget til at skifte forumsystem, så vi kan udvikle siden til alles fordel.

Vær derfor opmærksom på, om dine indlæg eventuelt skulle gå tabt i opdateringerne.

Vi håber på jeres forståelse.

/Admin

Link til indlæg
Del på andre sites

7 timer siden, korvis skrev:

Lidt irriterende at når man bruger "ulæste emner" så er default sat til at vise toppen af siden - dvs. top side 1. Glemmer man at lige klikke den over på "første ulæste" så er det for sent. Ikke så fikst i en aktiv tråd med flere hundrede sider...

Hvis du trykker på prikken/stjernen til venstre for trådens titel kommer du til første ulæste :) 

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

35 minutter siden, Bustertrold skrev:

@Admin rigtig fin opdatering med flot design! Savner dog nogle smiley-ikoner bl.a. kram og thumbs-up. Endvidere håber jeg at I vil ændre like-funktionen så man igen kan give lige så mange indlæg et like, som man ønsker.

Kram findes stadig: :bighug:

Tryk på smiley ikonet og tryk på kategorier i det lille vindue, der kommer op, og så ligger den under Generic smilies

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Kære allesammen,

Som i allerede har bemærket, så er vi nu skiftet til det nye forumsystem.

Det seneste døgns tid har der kørt en masse processer i baggrunden, for at få alle tråde og indlæg ordentligt indekseret i vores nye system. Det har taget en del tid pga. de mange tråde og indlæg som er her på forummet.

Fordelen ved skiftet af forumsystemet, er at vi nu er kommet over i et system vi selv kender og er vandt til at arbejde i, ligesom systemet bruger de nyeste teknologier og løbende bliver opdateret. I det gamle system var vi begrænset af at systemet var gammelt og ikke længere rigtigt blev vedligeholdt. 

Det nye system som vi ny er skiftet til, fungere også lagt bedre via smartphones end det gamle system.

I forbindelse med flytningen til det nye forumsystem, er vi også skiftet til at forummet nu kører via en sikker forbindelse via SSL. Det betyder at sikkerheden på Hunde-forum.dk nu er endnu større end i det gamle system.

Der er siden systemet kommet online rettet lidt i indstillingerne, så der nu ikke længere er nogen begrænsning på antallet af linkes som en bruger kan give på en dag. Derudover er der heller ikke længere nogen begrænsning på antallet af beskeder i som brugere kan have i jeres indbakke.

Skriv endelig i denne tråd hvis i oplever nogle problemer eller har nogle spørgsmål.

/Admin

  • Like 6
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt forstå I hellere vil ha' et system I kender. Vi brugere skal nok med tiden vænne os til at alt ser helt anderledes ud, og vi skal lige finde vores smutveje til hvordan vi bruger det. Det eneste jeg vil sige er - smileys!!! Jeg savner flere af de gamle smileys vi havde. Især thumbs up og bananen...

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal lige have lidt hjælp til at finde en funktion - hvis den findes, hvilket jeg håber. 

Hvis jeg vælger de stream,  jeg følger, viser den indlæg, dvs en million indlæg i Alt og Intet tråden :D Men jeg kunne godt tænke mig at se de TRÅDE jeg følger - ligesom  i "indstillinger" i det gamle forum. Ellers opdager jeg aldrig nye indlæg i andre tråde :/

Hvordan gør jeg det?

Redigeret af MissMilladk
Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, MissMilladk skrev:

Jeg skal lige have lidt hjælp til at finde en funktion - hvis den findes, hvilket jeg håber. 

Hvis jeg vælger de stream,  jeg følger, viser den indlæg, dvs en million indlæg i Alt og Intet tråden  Men jeg kunne godt tænke mig at se de TRÅDE jeg følger - ligesom  i "indstillinger" i det gamle forum. Ellers opdager jeg aldrig nye indlæg i andre tråde 

Hvordan gør jeg det?

Oppe til højre, lige ovenover det øverste indlæg kan du trykke den hen på "Condensed", så folder trådene sig sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...