Hop til indhold

Hundeforum opdateres


Administrator
 Share

Recommended Posts

15 timer siden, MissMilladk skrev:

Det ved jeg godt, men det er stadig en million (ca ) indlæg i AOI jeg ser, i stedet for ba re at se AOI som en tråd der er ulæste indlæg i.

Nå, mystisk. Hos mig viser den kun trådtitlerne når den står på condensed, men alle indlæggene når den står på extended.

Link til indlæg
Del på andre sites

9 timer siden, AnneMangetal skrev:

Er det ikke det man kan nederst i boksen, hvor man skriver et indlæg, ude i venstre side "Giv mig besked om svar"?

Jo men man skal aktivt huske at trykke på den og ikke som før, hvor man automatisk fulgte en tråd man havde skrevet i.

Men nevermind jeg fandt "indhold du deltager i" så kan jeg bruge den :)

8 timer siden, Lille Louie skrev:

Nå, mystisk. Hos mig viser den kun trådtitlerne når den står på condensed, men alle indlæggene når den står på extended.

Så alt og intet er kun med een gang?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Synes også HF er blevet rigtig godt bare det man kan uploade billeder B|

Men designmæssigt synes jeg det er super flot at kigge på - nemt at finde rundt i - og bare flot lyst design.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har lige forsøgt at ændre noget på min profil, men det må jeg ikke. Jeg ville bare tilføje titler til hundenes navne. Men da jeg forsøgte at gemme ændringerne var der ved boksen "vælg køn" en rød stjerne og der står ugyldig værdi. Den viser i redigeringsbilledet bare et tjek ✔️ mærke, og trykker jeg på boksen i redigeringsbilledet siger den "no options".

Men når jeg ser på min  profil, står der kvinde. Ret mystisk! 

Link til indlæg
Del på andre sites

11 timer siden, Doberfan skrev:

Jeg har lige forsøgt at ændre noget på min profil, men det må jeg ikke. Jeg ville bare tilføje titler til hundenes navne. Men da jeg forsøgte at gemme ændringerne var der ved boksen "vælg køn" en rød stjerne og der står ugyldig værdi. Den viser i redigeringsbilledet bare et tjek ✔️ mærke, og trykker jeg på boksen i redigeringsbilledet siger den "no options".

Men når jeg ser på min  profil, står der kvinde. Ret mystisk! 

Samme her, kan ikke tilføje Terkel fordi man ikke kan vælge køn...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 22/5/2017 den 00:58 , Doberfan skrev:

Jeg har lige forsøgt at ændre noget på min profil, men det må jeg ikke. Jeg ville bare tilføje titler til hundenes navne. Men da jeg forsøgte at gemme ændringerne var der ved boksen "vælg køn" en rød stjerne og der står ugyldig værdi. Den viser i redigeringsbilledet bare et tjek ✔️ mærke, og trykker jeg på boksen i redigeringsbilledet siger den "no options".

Men når jeg ser på min  profil, står der kvinde. Ret mystisk! 

Den fejl skulle gerne være rettet nu.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

10 minutter siden, Ditte91 skrev:

Det er ikke gratis at holde et forum kørende, hvor et medlemskab ikke koster noget  der var også reklamer før

Nej det ved jeg. Men den store reklame der er midt i tråden, dén var der i hvert fald ikke før - og den synes jeg er temmelig generende. I toppen, bunden og ude i siderne er fint - men at de kommer midt i det hele og i så stor størrelse, det virker ret generende. 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...