Hop til indhold

gå frit? hjælp til øvelser søges


Dinah
 Share

Recommended Posts

Er blank for det meste da jeg har nøjagtig samme problem med at jeg ikke stoler nok på Azza og at hun kommer når jeg kalder, og de eneste steder der er stort nok til at træne det ordenligt her i nærheden er lige mellem en stor vej med døgn traffik og en togstation :shock: Gør det ikke nemmere..

Link til indlæg
Del på andre sites

ville lige tjekke ind, har været ude med min vovse og jeg har også gerne en lang line på hende. Men her til aften 1,2,3 hunden så en hare pist væk var hun det gik så stærkt jeg kunne slet ikke reagere og når hunden så starter sin byttedrift på den måde er det de færeste hunde der hører efter.

Et alvorgeligt minus på min skulder er hvad det er men såen er det men nu ved jeg det. Jeg vil en af de næste dage gå tilbage til det område hvor det skete og se om hun starter op af sig selv hvilket jeg ikke vil håbe hun gør! hundes byttedrift er meget lig med ulvenes de kan huske et godt jagt sted! det som jeg syndes er vigtig er man skal stole på sig selv det går bare galt en gang imellem på den ene eller anden måde det kan våre svært til tider at bevare fatningen. Tænk i stresede situatione som den jeg lige har været ude for tag et inkald hvor mange hunde kan bære en panisk inkaldskommando fra sin fører? hunde er selfølgelig også forskelige man skal bare være opmærksom på de stimuli der tænder hunden.

sjovt nok er der som regelt ikke det store med katte når vi går tur. jeg har lært min når hun ser en kat og tænder sin byttedrift skal hun visse mig opmærksomhed så skal jeg nok få dækket hendes behov for at jage, hun får simpelthen lov til at jage mig og efter en god jagt får hun en bold eller lille træk kamp.

 

sailor

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...