Hop til indhold

hjælp aggressiv hund


Sara1234
 Share

Recommended Posts

Der bor en hund lige ved os, som desværre er meget aggressiv overfor andre hunde, og ejeren har overhovedet ikke styr på den.

Jeg opdagede det da vi flyttede ind for 1,5 år siden, da ejeren måtte slæbe den forbi min hund og jeg, imens den gik fuldstændig amok. Min kæreste havde efterfølgende en snak med ejeren, og det var helt fint. Ejeren sagde at hunden altid var i snor.

Sagen er så den, at den bare ikke altid er i snor. Den har lige angrebet en hund for nylig. Jeg kunne ikke se hvad der skete, men hørte ud af vinduet at en mand blev bidt af den omtalte hund da han ville skille den fra den anden hund. Tilsyneladende er det ikke blevet anmeldt.

Nu er hunden igen uden snor, og jeg bliver sindssyg over hvad jeg skal gøre?? Jeg tør ikke gå ned med vores egen hund alene, da jeg er bange for at møde den anden hund uden snor. Kan jeg gøre noget? Anmelde den? Jeg skal bare kunne være anonym hele vejen igennem, da ejeren er en jeg ikke har lyst til at være uvenner med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag en snak med ejeren. ellers må du ringe til politiet. Så tager de en snak med ejeren. Sådan en hund skal naturligvis i snor. Politiet vil muligvis også bede om en mundkurv, hvis de vurderer det nødvendigt. Det er lige sket her, hvor vi bor. Bed om at de holder dig ude af sagen - her tænker jeg på dit navn. Det har aldrig været et problem for mig ved anmeldelser af forskellig art. Ring og tag en snak med politiet, så kan de guide dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...