Hop til indhold

Træning i Horsens


esmadsen
 Share

Recommended Posts

Hej herinde.
Det er ved at være længe siden, jeg har været herinde, men jeg har lige et spørgsmål :genert:

Det går super med Elton og vi er ved at blive en del af en sammenbragt familie og har fået en bedste ven. Planen er, at vi flytter ind hos schæferen (og ejer ;-)) her til sommer. Det er omkring Horsens.
Så derfor prøver jeg at finde ud af, hvor vi skal gå til træning henne. Vi træner rally og agility. 

Så jeg vil høre om I har nogle gode bud på træning i og omkring Horsens? Vi vil bestemt gerne udfordres og udvikle os. Jeg overvejer at fortsætte på et hold i den forening, jeg træner i nu, så begge discipliner behøves ikke være repræsenteret - jeg gider bare ikke køre til Silkeborg hver uge, og vil også gerne opbygge lidt hundekontakter, der hvor jeg kommer til at bo. 

HM138085 (3).JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

13 timer siden, AnneMangetal skrev:

Så vidt jeg ved har DcH Horsens en ret aktiv agilityafdeling, og jeg tror også de er ret godt med i rally. De afholder ihvertfald konkurrencer i rally, og så er det i øvrigt dem der står for DM i år.

Så hør dem ad.

Og tillykke med at I endelig skal flytte sammen med en rigtig hund:mrgreen:

Kunne sagtens være, jeg skulle tjekke DCH ud. Har også overvejet at prøve et agilityhold ved Sannes Hundecenter.

Ja, hende der store er også vokset lidt på mig ;), og det er bestemt sjovt at prøve at arbejde med en helt anderledes type hund. Til gengæld er de to pot og pande nu :x

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...