Hop til indhold

Bedste plasticbøtter med låg?


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg har til min store skræk opdaget at jeg har mistet halvdelen af mine små bøtter, selvfølgelig de bedste af demO.o

Jeg søger små bøtter, helst ikke over 7x7x7 cm, med tætsluttende låg (også når der er snaskede ting i), hvor låget er nemt at få af, dvs. at skruelåg nok ikke er det bedste.

Hvor skal jeg købe? 

Link til indlæg
Del på andre sites

7 timer siden, Dorte skrev:

Indimellem har de nogle i min lokale Spar, men jeg har en del af de her http://www.biltema.dk/da/Hjem/Kokken/Opbevaring/Madbeholdere-mini-2000037947/

Den aflange er lidt til overs, men de andre er fine 

De slutter på ingen måde tæt - har altid alt for meget sovs og snask i lommerne når jeg bruger dem.

7 timer siden, korvis skrev:

Jeg bruger også nogle fra sistema, coop har demog de findes i alle mulige størrelser. Jeg sværger så til dem med skruelåg, da de sidder ordentlig fast... :lol:

Min tommeltot kan bare ikke med skruelågO.o

Dem fra Sistema har jeg også, men jeg synes låget er så uhandy.

Link til indlæg
Del på andre sites

5 minutter siden, AnneMangetal skrev:

De slutter på ingen måde tæt - har altid alt for meget sovs og snask i lommerne når jeg bruger dem.

Min tommeltot kan bare ikke med skruelåg

Dem fra Sistema har jeg også, men jeg synes låget er så uhandy.

Jeg har jo en dårlig tommelfinger - den kan ikke så godt med de (få!) der har et rigtig tætsluttende ikke-skruelåg. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, korvis skrev:

Jeg har jo en dårlig tommelfinger - den kan ikke så godt med de (få!) der har et rigtig tætsluttende ikke-skruelåg. :lol:

Jeg er nok besværet af at min dårlige tommel er på venstre hånd - og jeg er venstrehåndet. Jeg kan simpelthen ikke få greb om skruelåg med den, og slet ikke når det bliver vinter igen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

3 timer siden, AnneMangetal skrev:

Jeg er nok besværet af at min dårlige tommel er på venstre hånd - og jeg er venstrehåndet. Jeg kan simpelthen ikke få greb om skruelåg med den, og slet ikke når det bliver vinter igen.

Alle de virkelig kloge mennesker er venstrehåndede. ;) Men jeg åbner låget med højre..? Hvor min dårlige tommelfinger så er... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altid brugt de samme, som Dorthe har lagt link ind til. Har brugt dem til at have en skefuld kattemad i,mig har aldrig haft problemer med at noget løb ud. At fuglene stjæler dem er så en anden dag >:(

lige nu har jeg disse der venter på at blive brugt, det bliver når Calle lige er lidt mere sikker på at gå spor. Jeg køber typisk dem de har fast i Fakta, de her var så på tilbud i Netto til 20 kr.

image.jpeg

Redigeret af Camilse
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo fået konstateret leddegigt - så derfor er nem åbning  af emballage noget jeg skal have 

Jeg har nogle bøtter med klik låg så nemt lige kan åbnes op - selv når min sygdom er i udbrud - noget a la det her: https://www.babygear.dk/rund-boks-med-klik-lag-fruit-box-lime.html

 

Jeg bruger også de her til opbevaring af beaglernes tørfoder: https://www.babygear.dk/dispenser-box-set-fra-plast-team-3-pak-rose.html

Når manden sørger for de er fyldt op - kan jeg bare vippe låget op og hælde foderet ud.

Udover det har jeg beholdere specielt lavet til mennesker med gigt problemer og som man kan lukke op med et tryk af en finger eller hvis hænderne er helt i uddø kan man bruge hagen til at lukke dem op med.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

5 timer siden, Beaglepack skrev:

Jeg har jo fået konstateret leddegigt - så derfor er nem åbning  af emballage noget jeg skal have 

Jeg har nogle bøtter med klik låg så nemt lige kan åbnes op - selv når min sygdom er i udbrud - noget a la det her: https://www.babygear.dk/rund-boks-med-klik-lag-fruit-box-lime.html

 

Jeg bruger også de her til opbevaring af beaglernes tørfoder: https://www.babygear.dk/dispenser-box-set-fra-plast-team-3-pak-rose.html

Når manden sørger for de er fyldt op - kan jeg bare vippe låget op og hælde foderet ud.

Udover det har jeg beholdere specielt lavet til mennesker med gigt problemer og som man kan lukke op med et tryk af en finger eller hvis hænderne er helt i uddø kan man bruge hagen til at lukke dem op med.

De ser helt geniale ud - og så bliver låget på, og jeg behøver ikke sortere når jeg har vasket op! Perfekt!!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

På 26/5/2017 den 17:41 , AnneMangetal skrev:

De ser helt geniale ud - og så bliver låget på, og jeg behøver ikke sortere når jeg har vasket op! Perfekt!!

Men de slutter ikke tæt, blot hvis det var et krav :) 

Jeg kæbte en masse små plastbøtter fra jysk, fordi man med tobenet hvalpe i huset har meget babymos på opbevaring. 

De slutter super fint tæt (der løber i hvert fald ikke babymos ud af dem selv om de er væltet) - jeg kan ikke se dem på deres hjemmeside desværre..

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...