Hop til indhold

Lexus mødte 16uger beagle hvalp


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Vi har jo gjort alt fra dag1 for at han skulle blive så social som overhovedet muligt, altså han har haft kontakt med med alle de hunde vi har set eller hørt inærheden, har vi været i haven og set eller hørt en hund på stien eller vejen har vi smidt hvad vi har haft i hænderne for at få lexus ud til hunden. Det har så bare været lidt på bekostning af lydigheden. Men det arbejder vi på nu, vi opnår nok bare aldrig det helt store med ham, det er også ok med mig:blink:

 

 

:hmm: lad nu være med at sætte bjælken for lexus for lavt :blink:

Men ej heller sæt den for høj :mrgreen:

 

 

Det lyder da som om der er nogen hjemme i hans hoved, så han skal nok komme efter det lydigheds noget.

 

Som zaz-zaz skriver, hunden er først voksen som 5-årig, så i har rigeligt tid med Lexus til at han lystre :blink:

 

Go gogo Frank+kone+kat+hund, You can do it! :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg syntes du skal se det på den måde Frank, at det er bedre at Lexus er god til at være det han er en hund overfor andre hunde uanset om de er hvalpe eller ser underlige ud. Så skidt pyt med at han ikk altid er skrap til indkald, hellere det end at han tromler hoved af en hvalp ;)

 

Men det er super flot af ham at tage imod den lille hvalp på den måde, men han har jo heller ikke noget at frygte for den, en hvalp gør sjældent magtkampe/lege med ældre hunde, det er ikke altid alle voksne hunde er klar over det...

 

Et helt 3 er, hvordan er Lexus overfor ældre hunde 9+ år???

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg syntes du skal se det på den måde Frank, at det er bedre at Lexus er god til at være det han er en hund overfor andre hunde uanset om de er hvalpe eller ser underlige ud. Så skidt pyt med at han ikk altid er skrap til indkald, hellere det end at han tromler hoved af en hvalp ;)

 

Men det er super flot af ham at tage imod den lille hvalp på den måde, men han har jo heller ikke noget at frygte for den, en hvalp gør sjældent magtkampe/lege med ældre hunde, det er ikke altid alle voksne hunde er klar over det...

 

Et helt 3 er, hvordan er Lexus overfor ældre hunde 9+ år???

Han er underdaning overfor ældre hunde, der er slet ikke noget der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen Ascha dog:ae: du behøver da ikke græde:lol::blink:

Det skal du slet ikke blande dig i. :megaked: Jeg tuder når det passer mig :cool:eller når jeg ikke kan lade være. :oops: Kan du ikke lide det, må du lade være med at skrive sådan nogle indlæg. Sluuut!. :lol:

Vi mødte Luna igen i dag, så vi fik os lige en lille snak om hundenes opførsel i går, vi er jo begge imponerde over de to, hvordan de tog den lille hvalp til sig:engel:

Der kommer så en damen med en ruhåret han hønsehund i mod os medens vi snakker, det er der ingen problemer i alle tre ser lige hinanden an og så løber de og leger, lige indtil hønse hunden knurre og viser tænder af luna:shock: Jeg har sq aldrig set lexus SÅ hurtig!!!!!!:skraek: .....

Det går bare så vandvittig stærkt. Luna står helt uforstående overfor hønsehundens reaktion, lexus er løbet hen og står mellem dem, luna lunter hen til os, lexus står der stadig som om han siger "du kommer bare så skal jeg...:evil:"

Hønsehunden lister af, da den så er kommet lidt væk kikker den sig tilbage Lexus begynder at løbe mod den, og jeg kalder på ham og han drejer af og kommer hen til os og får masser af ros og godbidder. Jeg ville ønske at der var flere der så det end os tre. Men jeg er MEGET stolt af ham iøjeblikket både for det han lavede i går og ikke mindst i dag. Jeg havde da aldrig troet at han ville lystre så hurtigt på et indkald med en hund foran ham på den måde. Men jeg har jo så fået bevist jeg har meget at lære endnu:blink:

Du burde skrive en bog om Lexus` oplevelser. Tror det ville blive en bestseller. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal du slet ikke blande dig i. :megaked: Jeg tuder når det passer mig :cool:eller når jeg ikke kan lade være. :oops: Kan du ikke lide det, må du lade være med at skrive sådan nogle indlæg. Sluuut!. :lol:

 

Du burde skrive en bog om Lexus` oplevelser. Tror det ville blive en bestseller. :blink:

Det bliver da en meget tynd bog, gad vide om de stadig laver pixie-bøger:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...