Hop til indhold

Mørk golden


lizi
 Share

Recommended Posts

Hej alle herinde.

Søger hvalp for min datter. Hun ønsker sig brændende en meget mørk golden, men det er åbenbart sværere end man skulle tro. Nu prøver jeg herinde og håber nogen kender nogen.

 

På forhånd tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der er mest pga farven, men de er som oftest også mindre - og meget aktive.

Naturligvis skal hundens sind da være iorden fremfor farven, men da hun ikke har travlt - kan hun vente på den rigtige avler har den rigtige hund. Selvfølgelig går hun ikke på kompromis med sindet, men det er vel ok at ønske sig den rigtige type... håber jeg :-)

 

Link til indlæg
Del på andre sites

10 timer siden, lizi skrev:

Ja der er mest pga farven, men de er som oftest også mindre - og meget aktive.

Naturligvis skal hundens sind da være iorden fremfor farven, men da hun ikke har travlt - kan hun vente på den rigtige avler har den rigtige hund. Selvfølgelig går hun ikke på kompromis med sindet, men det er vel ok at ønske sig den rigtige type... håber jeg

 

Det er nemlig brugshunde, som er lavet til at arbejde. Modsat de store, hvide bamser, som er lavet til at se ud som, ja, store, hvide bamser:)

Falkirks er et bud. Eller Golden Deluxe. Ellers kan hun google "Golden retriever arbejdslinjer", og se hvad der dukker op. Og så er tålmodighed en god ide. Der er ikke vanvittig mange kuld, så der kan godt være lidt ventetid.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...