Hop til indhold

Vagabonden forbedrer Hunde-Forum


Vagabonden
 Share

Recommended Posts

35 minutter siden, Vagabonden skrev:

@Niels M: Ninkamus har ret, der er tale om komplekse koder og Windows er ikke altid lige gode til at følge med. Jeg har meddelt, at du oplever fejl. Men hvis du fortæller mig præcis hvilken telefon du har, hvilket styresystem og version den kører på, hvilken browser du bruger på telefonen og hvilken version af browseren, kan jeg give en mere præcis fejlmelding. Jeg kan dog forestille mig, at vores udbyder skal have flere end en fejlmelding, før de undersøger sagen, hvilket er hvorfor jeg siger, at det ligger udenfor vores hænder :)
Indtil fejlen bliver fikset, må du glæde dig over at de andre på forummet oplever forbedringer ;)

 

 

wp_ss_20170823_0001.png

  • Thanks 1
Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Vagabonden skrev:

@Niels M: Ninkamus har ret, der er tale om komplekse koder og Windows er ikke altid lige gode til at følge med. Jeg har meddelt, at du oplever fejl. Men hvis du fortæller mig præcis hvilken telefon du har, hvilket styresystem og version den kører på, hvilken browser du bruger på telefonen og hvilken version af browseren, kan jeg give en mere præcis fejlmelding. Jeg kan dog forestille mig, at vores udbyder skal have flere end en fejlmelding, før de undersøger sagen, hvilket er hvorfor jeg siger, at det ligger udenfor vores hænder :)
Indtil fejlen bliver fikset, må du glæde dig over at de andre på forummet oplever forbedringer ;)

 

Der manglede lige lidt:

 

wp_ss_20170823_0002.png

  • Thanks 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Det er en lille ting, og jeg er nok - sikkert som så mange andre - forvænt med Facebook ;) Men i de nye reaktioner, savner jeg rigtig meget de samme som er i Facebook. Især Elsker og Wow. Den der confused, der er her på HF, må jeg indrømme at jeg ikke helt kan se, hvornår jeg skal bruge ;) Men når nogle smider et sødt hundebillede, så er et "like" bare lidt fesent, så er det bedre med et: :lun:  uden at man behøver oprette et helt indlæg for det.

Mon det var en mulighed - altså hvis Vagabonden eller administrator stadig kunne tænkes at være online her på HF :mrgreen:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

På 11/11/2017 den 21:05 , MissMilladk skrev:

Det kunne jo være, han vendte "hjem", hvis han så, der var skrevet her i tråden.

#jegerlidtnaiv :mrgreen:

 

Bare rolig, Vagabonden er her stadig ;) Vi arbejder blot ikke i weekenden.

Lad os undersøge om det er muligt at give billeder og andet reaktioner ligesom på facebook :)
Vi vender tilbage :)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...