Hop til indhold

Vagabonden forbedrer Hunde-Forum


Vagabonden
 Share

Recommended Posts

Kære hundeelskere :)

 

Vagabonden er den nye medarbejder på Hunde-Forum og holder af hunde som ingen anden. Derfor er det Vagabondens mission at gøre oplevelsen på hundeforum endnu bedre, så det bliver nemmere, sjovere og mere gavnligt at dyrke vores alles fælles interesse: hunde :xHar i derfor forslag til tekniske forbedringer af sitet (fx funktioner der mangler, forslag til udseendet, etc) eller forslag til hvordan vi kan bringe bedre indhold på siden (fx ønske om daglige debatindlæg, forslag til emner til artikler, konkurrencer, og lignende) så skriv det herunder. I løbet af de næste par uger vil Vagabonden tage jeres forslag til efterretning og gøre siden endnu bedre at besøge. Har I spørgsmål til sidens funktioner eller jeres bruger kan i altid sende dem til Vagabonden i en privat besked. Så bliver der taget hånd om det :)

 

Med venlig hilsen Vagabonden

Link til indlæg
Del på andre sites

Smileys for pokker, smileys!!! Vi savner vores gamle smileys...

Artiklerne og raceportrætterne er simpelthen af for lav kvalitet (undskyld Journalisten, det er sikkert ikke din skyld). Brugerne herinde er seriøse, og meget up to date, så det føles indimellem som om der blev lagt pandekageopskrifter på et forum for professionelle kokke.

Personligt tror jeg ikke at I som admins kan "gøre indholdet bedre" - det er brugerne der skaber indholdet. Så det bedste I kan gøre er at få os til at trives herinde, så skal der nok komme gang i debatterne igen.

  • Like 6
  • Thanks 1
Link til indlæg
Del på andre sites

12 minutter siden, korvis skrev:

Smileys for pokker, smileys!!! Vi savner vores gamle smileys...

Artiklerne og raceportrætterne er simpelthen af for lav kvalitet (undskyld Journalisten, det er sikkert ikke din skyld). Brugerne herinde er seriøse, og meget up to date, så det føles indimellem som om der blev lagt pandekageopskrifter på et forum for professionelle kokke.

Personligt tror jeg ikke at I som admins kan "gøre indholdet bedre" - det er brugerne der skaber indholdet. Så det bedste I kan gøre er at få os til at trives herinde, så skal der nok komme gang i debatterne igen.

Hej @korvis
Tusind tak for din tilbagemelding. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at se om det kan lade sig gøre at få de gamle smileys tilbage eller i det mindste udvide mulighederne :)
Med hensyn til raceportrætterne håber jeg, at vi løbende vil kunne opdatere dem, så de bliver bedre og mere faglige. Der er mange hunderacer, så hvis det skal lade sig gøre bliver det nok en løbende process.

Sig endelig til, hvis du har forslag til hvordan I brugere kan komme til at trives bedre herinde, ud over de punkter du allerede har nævnt. Jeg vil tage dine forslag op og se om det kan lade sig gøre.

Med venlig hilsen

Vagabonden

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidens layout er meget hvidt og de der "billider/Bogstaver" under brugerne er meget store (specielt de bogstaver virker "larmende").

De der artikler fra journalisten, de er altså direkte en hån. Drop dem dog, der er ingen grund til sådan noget. Enten noget brugbart fagligt og se om ikke I kan ramme nogle af de emner folk går op i herinde.

Lyt til brugerne og lad dem ikke hænge i uger og måneder når de prøver at kontakte jer

Få rettet på de smileys, det var noget af det første der blev bedt om for måneder siden og intet sker.

Være seriøse og brug jeres hjælpere herinde og informer dem og behandel dem som medarbejdere i stedet for at skride hen over hovedet på dem, det fortjener de virkelig ikke.

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej @pivpiv
Også tusind tak for din tilbagemelding.
Jeg beklager at I har manglet de gamle smileys så længe, jeg ved ikke om det er muligt at få dem ind i dette system, men hvis ikke vil jeg undersøge om det nuværende smileybibliotek kan blive udvidet. Jeg er ked af at du ikke bryder dig om Journalistens artikler, og vil se om vi kan bringe indhold der rammer bedre i fremtiden. Hvilke emner vil du for eksempel gerne læse om i fremtidige artikler?
At der har været over en måned uden svar fra administratoren er også beklageligt, det var før min tid, og nu er jeg her til at lytte og hjælpe :)

Link til indlæg
Del på andre sites

3 minutter siden, Vagabonden skrev:

Hej @pivpiv
Også tusind tak for din tilbagemelding.
Jeg beklager at I har manglet de gamle smileys så længe, jeg ved ikke om det er muligt at få dem ind i dette system, men hvis ikke vil jeg undersøge om det nuværende smileybibliotek kan blive udvidet. Jeg er ked af at du ikke bryder dig om Journalistens artikler, og vil se om vi kan bringe indhold der rammer bedre i fremtiden. Hvilke emner vil du for eksempel gerne læse om i fremtidige artikler?
At der har været over en måned uden svar fra administratoren er også beklageligt, det var før min tid, og nu er jeg her til at lytte og hjælpe

Jeg tror ikke du finder mange herinde der bryder sig om artiklerne fra journalisten.

Skriv om noget der er relevant, ikke sådan en eller anden sukkersød rednings historie fra usa. Skriv om dk. Skriv om hundesporten herhjemme. Ja jeg ved det ikke, bare ikke det der er nu, for det er bare en eller anden tilfældig kopieret tekst fra nettet.

Det ville være dejligt hvis vi kunne få flere smiley, kramme mangler virkelig.

 

Men tænk nu også på alle sidens co admins, de fortjener altså at I behandler dem værdigt. De er bare blevet kørt ud på et sidespor og er ikke informeret om noget og været med i noget af det der sker. De har knoklet for siden længe og fortjener respekt og god behandling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ingen som helst grund til at sakse alle mulige og umulige artikler rundt omkring på nettet og lægge dem her ind, det virker simpelthen så fjollet!

Hele siden med nye indlæg bliver lige nu fyldt med fuldstændige meningsløse "artikler" jeg mangler i den grad at kunne blokere for en bruger, var det muligt havde jeg løst problemet ved simpelthen at blokere jounalisten.

Redigeret af Alfen
  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

3 minutter siden, Vagabonden skrev:

Jeg vil se om vi kan få løst det til tablets, for selvfølgelig er det en vigtig funktion at kunne benytte

Man kan godt blokere en bruger, men vedkommendes indlæg vises stadig i oversigten. Jeg prøvede det også, for at slippe for "journalistens" håbløse copy-paste pladder. Som Korvis skriver, svarer det til det med at lægge en opskrift på pandekager fra Brugsens Børnekogebog til et forum for kokke. Det er fint, hvis det er det klientel der ønskes, men resultatet bliver unægteligt, at dem der gerne vil et lidt andet niveau, er nødt til at smutte. 

Over de sidste måneder er vel halvdelen af de faste, aktive brugere forsvundet. Og som det ses, debatteres det helt åbent, hvor resten af os skal smutte hen - om vi skal tage på hundegalleri eller lave vores eget forum. Det er vel den ultimative kritik et forum kan få, men jeg synes egentlig efterhånden at kritikken er berettiget. Der er kaldt fra de faste brugere mange gange, og hver gang kommer der en sang om at det nok skal blive løst. Hånden på hjertet, så tror jeg at du, @Vagabonden, er lavet for at købe tid og goodwill. Jeg har absolut ingen forhåbninger om at noget kan ændres her på forum. Jeg synes det sidste halve år har talt sit tydelige sprog, og det er fint, men så skal det bare meldes klart ud.

  • Like 6
  • Thanks 2
Link til indlæg
Del på andre sites

7 minutter siden, AnneMangetal skrev:

Man kan godt blokere en bruger, men vedkommendes indlæg vises stadig i oversigten. Jeg prøvede det også, for at slippe for "journalistens" håbløse copy-paste pladder. Som Korvis skriver, svarer det til det med at lægge en opskrift på pandekager fra Brugsens Børnekogebog til et forum for kokke. Det er fint, hvis det er det klientel der ønskes, men resultatet bliver unægteligt, at dem der gerne vil et lidt andet niveau, er nødt til at smutte. 

Over de sidste måneder er vel halvdelen af de faste, aktive brugere forsvundet. Og som det ses, debatteres det helt åbent, hvor resten af os skal smutte hen - om vi skal tage på hundegalleri eller lave vores eget forum. Det er vel den ultimative kritik et forum kan få, men jeg synes egentlig efterhånden at kritikken er berettiget. Der er kaldt fra de faste brugere mange gange, og hver gang kommer der en sang om at det nok skal blive løst. Hånden på hjertet, så tror jeg at du, @Vagabonden, er lavet for at købe tid og goodwill. Jeg har absolut ingen forhåbninger om at noget kan ændres her på forum. Jeg synes det sidste halve år har talt sit tydelige sprog, og det er fint, men så skal det bare meldes klart ud.

Jeg er så enig! Det er bare så på godt jysk, "træls" for det her sted var utrolig godt og livligt, masser af faste brugere som virkelig fik debatteret og hygget! Det er i løbet af rimelig kort tid lykkes at ødelægge det helt og aldeles, øv!  

Link til indlæg
Del på andre sites

34 minutter siden, AnneMangetal skrev:

Man kan godt blokere en bruger, men vedkommendes indlæg vises stadig i oversigten. Jeg prøvede det også, for at slippe for "journalistens" håbløse copy-paste pladder. Som Korvis skriver, svarer det til det med at lægge en opskrift på pandekager fra Brugsens Børnekogebog til et forum for kokke. Det er fint, hvis det er det klientel der ønskes, men resultatet bliver unægteligt, at dem der gerne vil et lidt andet niveau, er nødt til at smutte. 

Over de sidste måneder er vel halvdelen af de faste, aktive brugere forsvundet. Og som det ses, debatteres det helt åbent, hvor resten af os skal smutte hen - om vi skal tage på hundegalleri eller lave vores eget forum. Det er vel den ultimative kritik et forum kan få, men jeg synes egentlig efterhånden at kritikken er berettiget. Der er kaldt fra de faste brugere mange gange, og hver gang kommer der en sang om at det nok skal blive løst. Hånden på hjertet, så tror jeg at du, @Vagabonden, er lavet for at købe tid og goodwill. Jeg har absolut ingen forhåbninger om at noget kan ændres her på forum. Jeg synes det sidste halve år har talt sit tydelige sprog, og det er fint, men så skal det bare meldes klart ud.

Hej @AnneMangetal

Tak for din tilbagemelding
Jeg vil se om vi kan få skrevet nogle artikler, der passer bedre til det publikum Hunde-Forum har. Og jeg håber da at du tager fejl, og at jeg kan hjælpe med at få jeres ønsker opfyldt, så Hunde-Forum igen kan blive et rart, lærerigt og hyggeligt sted at debattere og være ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

30 minutter siden, Alfen skrev:

Jeg er så enig! Det er bare så på godt jysk, "træls" for det her sted var utrolig godt og livligt, masser af faste brugere som virkelig fik debatteret og hygget! Det er i løbet af rimelig kort tid lykkes at ødelægge det helt og aldeles, øv!  

Mon ikke vi kan få vendt situationen nu hvor jeg er her til at hjlælpe, @Alfen? Det er ærgerligt hvis en sommerferie skal gå hen og være skyld i at et godt forum forsvinder :(

Link til indlæg
Del på andre sites

4 minutter siden, Vagabonden skrev:

Mon ikke vi kan få vendt situationen nu hvor jeg er her til at hjlælpe, @Alfen? Det er ærgerligt hvis en sommerferie skal gå hen og være skyld i at et godt forum forsvinder

Det har altså intet med sommerferien at gøre... Hf har været på vej mod afgrunden siden den dag det fik ny ejer... 

Redigeret af Sitto
  • Like 6
Link til indlæg
Del på andre sites

3 minutter siden, Vagabonden skrev:

Mon ikke vi kan få vendt situationen nu hvor jeg er her til at hjlælpe, @Alfen? Det er ærgerligt hvis en sommerferie skal gå hen og være skyld i at et godt forum forsvinder :(

En sommerferie..??!! Der her har jo stået på siden dag 1 efter overtagelsen!

Skal jeg være ærlig tror jeg det bli'r svært at reparere på. Som jeg skrev tidligere så er det til syvende og sidst brugerne der skaber et forum, og nu er rigtig mange allerede smuttet.

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Enig i af journalistens "artikler" er noget skrammel. 

Hvis man vil have faste artikler, så husk på at niveauet af nørder herinde er virkelig højt og folk har en abnorm mængde viden. 

Så vil man ramme, så skal man ud og have fat i artikler fra de dygtigste indenfor deres felter. Trænere, forskere indenfor adfærd og sundhed og dyrlæger der kan bidrage med noget som rammer målgruppen. 

Jeg forstår reklamerne, men kan man dog ikke placere dem så de fylder bare LIDT mindre midt i en tråd? Selvfølgelig skal pengene komme et sted fra, meeeeeen...... Større er ikke altid bedre :D

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Vagabonden:

Hvis du nu læser, hvad der bliver skrevet, så er det jo ikke "bare" sommerferien. Siden HF i efteråret 2016 fik nye ejere er det HF, mange af os har været en del af i 10+ år, fuldstændigt smuldret. 

Det er faktisk rigtigt trist og det er tydeligt at se, at ingen fra den nye stab har den mindste ide omkring, hvad "vores HF" er (eller nærmere var)..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nogle ikke har opdaget det så kan man bruge smileys som er på telefonen også 👍🏻👍🏻 

(Ja jeg er jo altid på fra telefon, aldrig pc).

hvis I vil have artikler herinde så ja skriv om væsentlige ting i dk, gerne noget om hundesport, mediedæk de store begivenheder, specielt her i efteråret hvor div dm i de forskellige klubber løber af stablen :) 

og husk på det er brugerne der skaber forummet, det er ikke mængderne af artikler mm. 

En god artikel kan være grobund for en god diskution f.eks og så er snakken i gang :) mht funktionalitet så lig kommentarsporet under artiklen, det er fjollet der oprettes både artikel og kommentarspor som hver sin tråd :) 

 

og så savner jeg da lige at vide hvem som sidder bag vagabonden - Det jo en del af livet på HF at folk ikke er "hemmelige" for hinanden - det var det som skabte stemningen herinde - og derfor nye følte man kom ind i en tæt klike :) 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...