Hop til indhold

August måneds billedtråd 2017


Doberfan
 Share

Recommended Posts

598bb8113914b_72651624-2017-07-29RedstickAgilityTrials-383.thumb.jpg.cc058abbb97c62dfce4ebe1373d7e824.jpg

Hvis ingen andre vil starte en tråd, så gør jeg det med et billede fra vores agilitystævne for to uger siden. Synes Leah ser ret glad og målrettet ud på det.  

Så når vi har en dårlig dag til stævne og jeg tænker at hun hader både mig og agilty, så kan jeg komme tilbage her og huske på at hun vist godt kan lide det alligevel. :mrgreen:

 

 

 

  • Like 7
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Den lille brune skønhed er den hund jeg ikke skulle have før næste sommer....  Jeg havde valgt hvilken hanhund jeg ville have efter og havde sagt, at på trods af at en god hund ikke har nogen farve, så ville en chokoladebrun tæve med hvidt fjæs være drømmen...

Og så fik jeg pludselig en messengerbesked: "Nu er din tæve blevet født, så kan du jo tænke lidt over det" :D  Og så var der et billede af den kønneste lille brune tut med et hvidt fjæs, hvide sokker og bryst og en hvid halespids. Hun er efter den hanhund jeg gerne ville have efter (Hunting Hills Cosmo) og efter en kuldsøster til min egen Wilma....

 

Så ja.  Spilops Donphan Dagmar flyttede ind her i starten af juli måned.

IMG_7375.jpg

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

3 minutter siden, Amocca skrev:

Nope, ingen jagttegn.  Jeg har intet samsyn, så jeg tænker at stikke et våben i hånden på mig vil være en dårlig plan :D  Men man kan godt gå med på jagt som hundefører 

ha ha ha nej så lad du andre om skydningen. Ja hundefører er i høj kurs og meget populære og man får nogle gode oplevelser med sin hund.

Jeg har jo gået med det meste af mit liv, uden våben - det er først de senere år jeg er blevet skydegal.

Link til indlæg
Del på andre sites

15 timer siden, Amocca skrev:

Den lille brune skønhed er den hund jeg ikke skulle have før næste sommer....  Jeg havde valgt hvilken hanhund jeg ville have efter og havde sagt, at på trods af at en god hund ikke har nogen farve, så ville en chokoladebrun tæve med hvidt fjæs være drømmen...

Og så fik jeg pludselig en messengerbesked: "Nu er din tæve blevet født, så kan du jo tænke lidt over det"   Og så var der et billede af den kønneste lille brune tut med et hvidt fjæs, hvide sokker og bryst og en hvid halespids. Hun er efter den hanhund jeg gerne ville have efter (Hunting Hills Cosmo) og efter en kuldsøster til min egen Wilma....

 

Så ja.  Spilops Donphan Dagmar flyttede ind her i starten af juli måned.

IMG_7375.jpg

Wauh sikke da en smuksak !!! :x

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...