Hop til indhold

Dejlig engelsk bulldog gives væk til de rette personer


Fabio Bang
 Share

Recommended Posts

Hej med jer kære hunde elskere, 

Min og kæreste og jeg står i en situation, hvor vi desværre ikke kan beholde vores hund længere. Det er en dejlig engelsk bulldog. 3,5 år. Kastreret. Med chip og alle vaccinationer.

Jeg har søgt med lys og lygte  efter et sted at passe ham, men det er svært, må jeg nok erkende. Derudover ved jeg ikke om pasningen skal være et halvt år eller to år. Jeg er derfor nået frem til, at jeg vil finde et godt sted til ham i stedet for. Et sted han trives og hvor han kan føle sig hjemme. Et krav er dog, at jeg må komme og besøge ham nogle gange om året :-) 

Grunden til, at vi ikke kan have ham længere, er at vi har fået barn og vi har ikke overskud til at tage hånd om vores dejlige hund længere samt at vi bot i en lejlighed. Min tanke var til at starte med at finde et sted, hvor han kunne blive passet og når vi så fik et sted med have, få ham ham hjem til os igen, men jeg må nok erkende at det har lange udsigter. Derfor søger jeg et et nyt hjem til ham. Helst i Jylland. 

Skulle du sidde og tænke, at I kunne være et nyt godt hjem for ham eller kender i nogle som kunne være det, så vend endeligt retur, så vi kan vi mødes. 

Jeg vedhæfter her billeder af Muso. 

Med venlig hilsen

Fabian

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...