Hop til indhold

Hvalpeplaner 2018/2019


Ninkamus
 Share

Recommended Posts

13 minutter siden, CrazyDogLady skrev:

@Doberfan hvorfor er det du helst vil have en sort? Er der forskel, fx på temperament, på farverne? 

Jeg er mest vild med den røde, som du nok husker 😊 Mit glas på natbordet står på Greta, så jeg tænker på dig minimum 1 gang i døgnet 😁😘

Jeg synes også Greta er afsindig smuk på det billede. Men jeg har bare en ide om at de sorte er klogere. Jeg har oplevet at især hos hanhundene, der er de røde altså nogle værre klovne. Jeg har ikke kendt så mange røde tæver udover Greta og Dini, så jeg ved ikke om det samme gør sig gældende for tæverne. Men hvis opdrætteren kommer og siger, at det er en rød tæve der egner sig bedst til mig, så vil jeg ikke tøve med at tage den. 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

På 17/9/2017 den 17:10 , Miss_M skrev:

Bare fordi jeg keder mig og det pisregner..... 

Og så sidder jeg og følger lidt med i en af konkurrencerne i Norges serien denne weekend.
Det er fuldstændig vildt hvor fra Kilis Familie er repræsenteret. Prøvede at lave en oversigt over familie medlemmer og hvordan de klarer sig så det er lidt overskueligt for hvalpekøberne.
Men for helvede det er vildt. Vi har 3 verdens mestre i hyrdning, Europa mestre, landsmestre i flertal, og et hav der har deltaget i CSC, VM, NM og european Nursery.
Det er nærmest umuligt at få alle med, for det er virkelig helt vildt.

 

litter4.jpg

Wow det er da et power match. Lækker lækker fyr! 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...