Hop til indhold

Effektiv vagthund - hvilken race?


Dyrevennen
 Share

Recommended Posts

Alle kan jo vaske hænder. "Det var jo ikke MIG"... 

men resultatet bliver det samme. Trådstarter er tabt. 

Vi kan kun forsøge at forbedre adfærd overfor hinanden, og især nye brugere. Fremover! 

Jeg kan da godt fortsætte med at tage møgfaldene fremover alene. Jeg er ikke så sart som nogen vil gøre mig til. For så ville jeg nok ikke være på steder som dette. 

Jeg er snarere "Djævlens Advokat". Jeg holder med dem, der bliver kværnet i møllen,   Og som ikke gider/magter at forsvare sig selv. 

Og jeg holder med dem, der står alene med deres synspunkter. 

Ikke fordi jeg nødvendigvis er 100% enig med dem. Men fordi ALLE (jeg råber) skal høres i en debat. 

Ellers ER der ingen debat!  

Nedgørelse, indforståethed, ironi, sarkasme "humor?" O.o fortæller kun noget om de der bruger de midler i debatten.  Og det er ikke nogen køn fortælling. Jeg kan kun gætte på, hvilken slags mennesker, de er irl. 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

På 9/30/2017 den 20:03 , PBC skrev:

Tror TS var tabt allerede på det tidspunkt....

 

køb hellere en tyverialarm.... Kvajrøv!

 

Man læser det man vil læse, og hvis du ønsker at opfatte det som sådan her, er der jo nok ikke noget at gøre for at ændre det. Men den der martyr-rolle er utålelig - alt imens du med løftet pegefinger irettesætter nogle brugere og fortæller at deres svar ikke er OK, så taler du ned til alle i tråden og virker utrolig bedrevidende. Gad vide om nye brugere gider det...:hmm:

46 minutter siden, Birgitta skrev:

Alle kan jo vaske hænder. "Det var jo ikke MIG"... 

men resultatet bliver det samme. Trådstarter er tabt. 

Vi kan kun forsøge at forbedre adfærd overfor hinanden, og især nye brugere. Fremover! 

Jeg kan da godt fortsætte med at tage møgfaldene fremover alene. Jeg er ikke så sart som nogen vil gøre mig til. For så ville jeg nok ikke være på steder som dette. 

Jeg er snarere "Djævlens Advokat". Jeg holder med dem, der bliver kværnet i møllen,   Og som ikke gider/magter at forsvare sig selv. 

Og jeg holder med dem, der står alene med deres synspunkter. 

Ikke fordi jeg nødvendigvis er 100% enig med dem. Men fordi ALLE (jeg råber) skal høres i en debat. 

Ellers ER der ingen debat!  

Nedgørelse, indforståethed, ironi, sarkasme "humor?" O.o fortæller kun noget om de der bruger de midler i debatten.  Og det er ikke nogen køn fortælling. Jeg kan kun gætte på, hvilken slags mennesker, de er irl. 

 

Jeg tænker om det måske er alt den slags ævl og kævl som det her, der skræmmer nye brugere væk? Det er helt off toppic. Hvis jeg som ny bruger stillede et spørgsmål, og så blev mødt af al det her gad jeg nok heller ikke være med ret længe.

Jeg forstår slet ikke bemærkningen med dem der blir kværnet i møllen..... Hvem kværner hvem? Nogen stiller et spørgsmål, og andre gider svare - kan man ikke tåle at høre noget andet end det man forventede, så skal man nok stille spørgmålet på en anden måde, uddybe det når der spørges ind til hvad man mener, eller helt lade være at spørge. Jeg oplever at folk svarer efter bedste mening, ikke at man svarer for at kværne nogen :shock:

Personligt er jeg ikke med i hverken "dig" eller "os" gruppen, og jeg forsøgte tidligere at nulstille, og gå tilbage til spørgsmålet - men TS vendte alligevel ikke tilbage.

  • Like 4
  • Thanks 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...