Hop til indhold

Blower: Håndholdt eller på stativ?


Nikki
 Share

Recommended Posts

Hej 

Jeg er nysgerrig efter om i fortrækker håndholdt blower, eller om den er nemmere at arbejde med på et stativ? 

I må også meget gerne skrive om i har hunden på et bord eller på gulvet når i blower dem smile.gif 

På forhånd tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hunden på bordet  ( lille shih tzu)  jeg foretrækker håndholdt , bloweren i den ene hånd og børsten i den anden så kører det super :-) 

Men har også en hund der elsker at blive blæst og børstet igennem så hun står helt stille, drejer sig aller højst en lille smule hvis hun synes der er en bestemt plet der lige skal blæses lidt ekstra på.

Har dog sat en kæde i loftet til lige at hænge mundstykke og slange i hvis jeg har brug for begge hænder til lige at løfte pelsen for at få børstet igennem. Det er er min bedste ide/påfund er dog at jeg har lavet en forlængerledning jeg kan slukke ved at træde på den så jeg ikke skal have fat i maskinen hver gang jeg skal tænde og slukke, synes det sparrer mig for rigtigt meget støvsugning at jeg ikke skal vende mig med en tændt blower for at slukke på maskinen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...