Hop til indhold

Veterinær kiropraktik - er det noget du vil vide mere om?


Move in harmony
 Share

Recommended Posts

Hej med jer  :)

Jeg er dyrlæge med efteruddannelse i kiropraktik til dyr og har startet virksomheden Move in Harmony. Jeg overvejer at starte en blog på min hjemmeside og jeg er derfor interesseret i at høre hvad I derude er interesseret i.

Hvad tænker du som hundeejer om kiropraktik til din hund? Er der noget du vide mere om eller er nysgerrig omkring? Hvad har du af problemer/udfordringer med din hund i hverdagen (fx adfærdsændrigner, ømhed/stivhed, nedsat præstation ved agility/jagt, gigt osv)? Eller er der andet du kunne tænke dig at vide mere om inden for området?  

Jeg vil rigtigt gerne høre hvad I har at sige, så håber da at nogle af jeg har lyst til at dele jeres tanker :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig spændende emne. Jeg ville gerne vide mere om forebyggelse af skader, hvilke skader du ser oftest og hvorfor hunde får skader - og hvordan man opdager dem. Og hvad koster det, hvor længe skal der behandles før det er bedre, og hvor tit bør en hund tjekkes - fra familiehunden til topatleten.

Jeg er rådgiver og jeg sender rigtig mange hunde til kiropraktik (og dyrlæge) fordi de ingen steder når med træning, hvis årsagen er smerter. Jeg møder rigtig mange familiehunde med smerter også - og ejeren stirre sig blind på det, fordi det måske kommer snigende. Jeg har også set hunde, der ikke kunne være alene få nogle sener osv på plads, og så behøvede de ikke en gang træning! Så stor respekt for kiropraktik her - jeg synes det er dejligt, at der kommer mere og mere af dette til hunde