Hop til indhold

Vægt


Tomme
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen :) 

jeg skriver fordi min hun måske er drægtig. Hun blev parret i slut november.  Hun har siden da vist tegn på graviditet - lettere opkast engang imellem og stor ændring i adfærd - sover mere - er mere rolig. 

Men hendes vægt er ikke steget som forventet hun er nu på dag 49 og har kun taget 600 gram på - hun er ikke stor at se på. Hendes bryster virker ikke som om de har vokset særlig meget. 

Hvor meget vægtøgning har jeres taget på under deres graviditet? 

Min pige er en fransk bulldog :) 

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig er dyrlægen indenover, vi har været ved dyrlægen to gange siden parringen og vi skal i næste uge igen.  

Jeg har bare set nogen billeder af nogen drægtige hunde som ser meget længere henne end Agnes og spørg om andre har oplevet at de ikke helt følger den gængse kurve i forhold til at hvor når hvad sker. 

 

Det kunne jo være nogen kunne sige allerede nu at sandsynligheden for at hun ikke gravid var lidt stor nu hun ikke viste de tegn hun skulle. Men ellers får vi jo svaret i næste uge - er bare utålmodig og meget meget spændt 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Får i ikke taget røngten for at se hvor mange hvalpe der er? tænker at så har man en indikation på 1. om hun er drægtig 2 hvor mange hvalpe man skal forvente så man ikke tror tæven er færdig og der sidder en hvalp der skulle være taget med dyrlægens hjælp (har lige læst det ske i en anden gruppe med en golden, den gik med en død hvalp i to døgn og endte med en stor operation)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...