Hop til indhold

Fri billedtråd 2018


Umulia
 Share

Recommended Posts

På 2/14/2018 den 01:37 , Doberfan skrev:

Fantastiske billeder, Umulia!  Du burde kunne sælge dem! 

Vil du afsløre hvilke billeder der er taget med hvilket kamera/linse? 

Undskyld sent svar!

Det første billede er taget med GoPro Hero6, de andre med Nikon D5600.

Tak for de pæne ord, men der er så mange dygtige fotografer i dag, jeg er altså ikke noget særligt :) Det er bare en hobby.

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fede billeder.

Altså hvis mine hunde ikke flyver rundt (og gør det svært at tage skarpe billeder) så står de med måsen i vejret og går jeg så foran dem, så løber de hen for at se hvad jeg laver - i fuld fart:sjov:

Jeg forsøgte mig med kameraet i søndags, har bare ikke nået at tømme det endnu og får ikke redigeret nogle. Men kan da se om nogle er ok så skal jeg nok vise frem.

Bliv endelig ved med at vise de flotte billeder herinde!

Link til indlæg
Del på andre sites

12 timer siden, pivpiv skrev:

Hvor fede billeder.

Altså hvis mine hunde ikke flyver rundt (og gør det svært at tage skarpe billeder) så står de med måsen i vejret og går jeg så foran dem, så løber de hen for at se hvad jeg laver - i fuld fart:sjov:

Jeg forsøgte mig med kameraet i søndags, har bare ikke nået at tømme det endnu og får ikke redigeret nogle. Men kan da se om nogle er ok så skal jeg nok vise frem.

Bliv endelig ved med at vise de flotte billeder herinde!

De er da skønne. Jeg elsker fjollebilleder :thumbup:

13 timer siden, DorteDK skrev:

Wauh Umulia hvor flot. 

Nu er dette bare taget med min mobil men synes selv det er smukt 

Det er det også. Du er også heldig at være et sted uden sne? Jeg har lige måtte aflyse et interview fordi der er snekaos, hvor jeg skulle hen. Her hvor jeg er, er der intet O.o

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hus

11 timer siden, potil skrev:

Fede billeder @Umulia :lun:

Foto-riet står pt lidt stille her pga flytning, men her er fra min have og forsiden af vores nye skønne hus - jeg glæder mig til mildere vejr så vi rigtig kan komme ud og nyde det!!

Tillykke med hus! Og flot skarpt vintergæk-billede :thumbup:

Jeg går også selv i flyttetanker, men har lidt svært ved at tage beslutningen :hmm:

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

På ‎09‎-‎03‎-‎2018 den 18:37 , Umulia skrev:

Tillykke med hus

Tillykke med hus! Og flot skarpt vintergæk-billede 

Jeg går også selv i flyttetanker, men har lidt svært ved at tage beslutningen 

 

Tak! Jeg er så glad for at være her, det er et lille hus på Mors jeg lejer i 5 år - og derefter bliver det mit :banan:

Men jeg har så også boet i den nedslidte taglejlighed i 12 år, så det var virkelig på høje tid - og oginokkerne har fået have :lun:

 

Men glæder mig til at gang i knipseriet igen, der er jo ret flotte steder her på Mors - og helt sikkert mange forladte huse..

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 minut siden, pivpiv skrev:

Hun er bare så fin!

Hvor er det ærgeligt at hun flytter....... har du så en anden hest i ærmet?

nej, der er en eller to der har spurgt om jeg evt er interesseret, men jeg orker ikke at binde mig til noget nyt lige nu. Det har været en forsigtig balancegang med arbejde og Lady!  at få det hele til at gå op, være der til de rigtige tider osv. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw nogle billeder @Umulia:o. Elsker især Oluf i polar landskabet :lun:

Jeg har endelig fået Sony telefon igen, ville egentlig have købt mig et rigtig DSLR kamera, men er nu ret tilfreds med kvaliteten af de billeder min XZ1 compact tager 😀 så her kommer lidt ^_^

Dette billede er endda beskåret og dermed zoomet ind, men står stadig rimelig skarpt 👌

_20180423_154442.thumb.JPG.a26390ec4788dae25e1bd57f3e03dfb1.JPG

Taget med "Motion Eye" teknologien ^_^

DSCPDC_0001_BURST20180423155617748.thumb.JPG.a8c9b7d58c4fa0f28f997195e89a5ace.JPGDSCPDC_0001_BURST20180423155624732.thumb.JPG.c08880e5426b9cf5f3fcadee702bc5eb.JPG

Et enkelt stående japansk kirsebær træ ved min mor:

DSC_0219.thumb.JPG.073cb427737a15947251f41a109759db.JPG

Inca's nye yndlings sted, stolen i udestuen B|DSC_0107.thumb.jpg.4b65f4172dd7f6737ebfa11abb3aebbe.jpg

Og til sidst Vallø slot, elsker at gå tur med Eddie her :$DSC_0038.thumb.JPG.418c6180c8f974b20be33ff5a7adf65d.JPG

  • Like 6
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...