Hop til indhold

Ny shæferhund? (avl)


Logos
 Share

Recommended Posts

Hej folkens,

Jeg er ny bruger herinde, så beklager hvis lignende opslag allerede eksistere i et væld. 

Jeg er en fyr på 19 år, der har været på udkig efter en schæferhvalp. I min søgning opdager jeg, at mange af shæferne i dag findes med et  bagparti der sænket (eller noget i den retning, påstår ikke jeg har forstået det). Dette kommer som lidt af et schock for mig, da shæfere i min opfattelse har en vandret ryg. Denne udvikling i avlen var fuldstændig gået min næste forbi. Personligt synes jeg, at det ser en smule derformt og unaturligt ud.

Først og fremmest er jeg nysgerrig efter, hvad formålet med denne udvikling er? 
Derudover vil jeg meget gerne vide, om shæfere med 'vandrette rygge' stadig er mulige at anskaffe, og eventuelle tips til anskaffelse af en?

Som sagt er jeg førstegangs hundeejer, så beklager hvis jeg er uvidende om nogle afgørende detaljer - forklar gerne, for jeg er oprigtigt nysgerrig. 

Logos

German shepherd.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...