Hop til indhold
Oskar-løwen

Klapvogn/hundevogn/cykeltrailer sælges

Recommended Posts

Innopet hundetrailer som også kan fungere som hunde"klapvogn" sælges for 1500 - super fin stand med helt nye dæk og slanger. Regnslag medfølger også

Nypris var 2200 kr.

Vognen kan med medfølgende stang tilkobles en cykel og bruges som cykeltrailer, men den kan også skubbes som en klapvogn. Den er meget stabil, og kvaliteten er god. Der er lufthjul, som afbøder bump på vejen.

Vognen fungerer godt på udstillinger men også på fx byferier, hvor hunden kan sidde og slappe af og nyde turen. 

Den kan bruges af hunde på op til 30 kg. Jeg har haft to hunde i mellemstørrelse i den. Dimensioner i kabinen; indvendige mål 71 x 44 x 63 cm

Vognen kan klappes sammen og hjulene kan tages af, så den ikke fylder ret meget. Der er bremse på bagerste hjul, og der er justerbar styrhøjde

Den befinder sig syd for Aalborg

image.png.4ed34bf588e25ea85d160f16e8e353cc.pngimage.png.dacd12eb46271a97ad2a8b4ad3ff7fe9.png  Hundetrailer/ cykeltrailer / klapvogn, billede 4

image.png

Redigeret af Oskar-løwen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej har du brugt regnslaget når hunden var i vognen??? Har selv lige købt et til min trailer men den hjemmeside som jeg købte den hos siger siger man ikke kan have hunden i traileren når regnslaget er på for de der er for lidt ventilation men jeg synes det er underligt når det ikke er noget problem at have regnslag på Børne cykel traileren når børnene er i, så er noget i tvivl om jeg skal beholde dem (fik et Vectra da der var en fejl på det første)eller prøve et regnslag der ikke dækker siderne men hvor der er den risiko at vogn og hund/indhold stadig bliver våd når regnen rammer siderne. Vær sød at give mig svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu