Hop til indhold

6-årig super dejlig, kærlig og energisk sheltieblanding søger nyt hjem


 Share

Recommended Posts

Mit kæreste eje, min dejlige 6-årige blandingstæve på 16 kg. søger nyt hjem, hvis jeg finder den rette til hende.

Hun er den kærligste, mest opmærksomme og glade hund, man kan forestille sig. Super intelligent, kommer når man kalder, og så er hun selvfølgelig helt renlig og er sagtens alene hjemme, mens du er på arbejde.

Desværre har hun været udsat for et overfald af en anden hund forrige år, hvilket har gjort hende mere sensitiv. Hun er derfor begyndt at gø mere af (kun nogle) hunde, hvilket er et problem, da jeg bor i lejlighed, og der er hunde foran vinduet mange gange om dagen. Det stresser hende og mig, at hun så ofte føler, hun er nødt til at gø. Så mit helt store ønske ville være, hvis nogen på et landsted (hvor der måske godt kunne være en anden hund, hvis de kan sammen) kunne tænke sig at få verdens bedste hund, som følger dig, hvor du går og som elsker at være i nærheden af sine mennesker.

Hun har før været sammen med børn helt ned til 2 år og ville aldrig gøre dem noget, men en alt for stor børneflok er nok ikke at foretrække ift. hendes sensitivitet. 

Lad mig høre fra dig hvis du kunne være interesseret og bor et roligt sted. Det er i øvrigt vigtigt for mig med et langsigtet perspektiv, da hun virkelig fortjener tryghed, så det skal være hendes sidste hjem.

De bedste hilsener

Ditte

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...