Hop til indhold

Juletræf på Sjælland?


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Der er allerede træf den 8. dec i Geel Skov - men er jo nemmest for os Nordpå :-D

 

Jeg vil gerne med på endnu et :oops:

 

Det er rigtigt!

 

Men der kan jo sagtens være flere, jeg tænkte på et sådan cirka midt i det hele geografisk set

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtigt!

 

Men der kan jo sagtens være flere, jeg tænkte på et sådan cirka midt i det hele geografisk set

 

Ja også derfor jeg nævnte at det jo er nemmest for dem Nordpå :blink:

 

Jeg synes, det er en super ide på midtsjælland også :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da som en rigtig hyggelig ide :5up: Dog med et lille forbehold at hundene skal være i snor.

 

Jeg har en model i hovedet som ser sådan ud: Først gå en pæn tur og derefter slippe dem som vil slippes på et fritløbsområde/indhegning hvor de som ikke vil være løse kan trække lidt væk.

 

Bagefter måske lidt for sjov træning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en model i hovedet som ser sådan ud: Først gå en pæn tur og derefter slippe dem som vil slippes på et fritløbsområde/indhegning hvor de som ikke vil være løse kan trække lidt væk.

 

Bagefter måske lidt for sjov træning?

 

Det lyder mere og mere spændende. :5up:

 

Hvilken dato havde du tænkt dig ? jeg kan nemlig kun i weekenderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv.. :cry: Der kan jeg ikke.. Skal til 40 års fødselsdag. Og det var mig som skrev at det bare skulle være i weekenderne :roll:

 

He he he... hvis nu folk kommer med nogle datoer så kaos bliver total, så kan vi vel finde en dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også arbejdsramt hver 2. weekend :roll:, men kan den 14, 27, 28 og 29 december.

 

Det er jo umuligt at finde en dato hvor alle kan, men når det nu bliver en succes, så kunne det jo gentages med jævne mellemrum:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...