Hop til indhold

Juletræf på Sjælland?


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Snøft :megaked: hvor ondt at det er både den ene og anden dag... :evil:

Men så lyder det jo til at der er flest der kan den 14ne så må jeg jo bare med an anden gang :-D

 

Der kan stadig nå at komme mange flere med, så tør nu de violblå og hank op i hofteholderen, så ser vi hvad der sker ikk?

 

Og der er maaange dage at tage af endnu :lol:

 

Og ellers kan vi bare danne KLIKE en dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope, så langt er vi ikke kommet endnu :lol: vi er stadigvæk ved at finde en dato

 

Nå PUHA - så var jeg ikke helt galt på den.

 

Jeg vil bare sige, at i forhold til dato, har det også noget at gøre, med hvorhenne for mig:5up: Om hvor stor en del af dagen, jeg skal køre til og fra skoven. Har jo lige 3 børn og mand, der skal passes:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

af hensyn til nig syntes jeg absolut i skulle vælge lørdag den 6 eller søndag den 7. lige omkring kl 11 for så kan jeg nemlig komme med :-D

( har altså boet på sjølland i 25 år inden vi flyttede til det mørke Jylland så lidt sjællænder er jeg altså ) :-D:mrgreen:

 

 

D. 7. er udelukket for mig for jeg skal først til springstævne og derefter ind i Christianskirken og høre Rasmus Lyberth

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: det var ikke for min skyld jeg var ked men deres tænk at arbejde hele weekenden... jeg er da glad for at jeg kun arbejder lørdag formiddag...:mrgreen:

Jeg klikker gerne så længe, der ikke er nogle der bliver holdt udenfor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal der også en jyde ind og brokke sig over ikke at kunne komme med, når nu I altid gør det samme i vores:mrgreen::lol:

 

Æv æv hvor vil jeg gerne med, vil gerne se nogen af de hunde og ejere jeg ikke har set før;-)

 

Men godt initiativ at i har fået gang i gåturene og HUSK billeder:5up:

 

hvis nu vi begge to kan den dag de bliver enige om, kan vi da fylde min bil op. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan følgende lørdage: d. 6, d. 14 d. 20, lørdag d. 27.

 

Søndag d. 13, d, 20 og d, 27 - samt nogle hverdage i dagtimerne. Også ml Jul og Nytår

 

 

Byd ind :-D

 

Jeg er da også frisk, sålænge det ikke er weekenden 13. + 14. og hverdage :-)

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...