Hop til indhold

Hvalpetræning i Århus


Marleys
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen:)

Jeg får min Bichon Havanais tævehvalp med hjem i midten af August og har i den forbindelse kigget en del på hvalpetræning.

Det helt ideelle ville være et hold inde i midtbyen, da jeg ikke har bil, men hvis de bedste ligger andetsteds må vi ud af byen:)

Det skal gerne være et hold uden alt for mange deltagere - jeg tænker omkring 6 stks.

Kan nogen af jer anbefale et godt sted at gå til hvalpetræning? (Og er der nogle steder I IKKE kan anbefale, som jeg skal styre udenom)

På forhånd mange tak for tips!:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil have så få på hold, så skal du til de private trænere.  www.positivtraening.dk har jeg brugt for mange år siden. Hun er vældigt sød - dengang var hun i Hasselager.  Jeg har ikke boet i Århus mange mange år, så jeg tør ikke udtale mig om andre.  Men tænker det ikke bliver nemt at finde noget i midtbyen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for dit svar:)

Nej, jeg tænkte nok at det var svært at finde noget inde i midtbyen. Har i hvert fald ikke selv kunne søge mig frem til noget, men tænkte jeg lige ville spørge for en sikkerheds skyld, hvis der nu var nogen der sad inde med noget guld:)

Super med anbefalingen. Jeg har faktisk været omkring hjemmesiden tidligere og synes det så godt ud, så det er bare rigtig rart at høre fra en med personlig erfaring👍🏻☺️

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...