Hop til indhold

hvad er din mening om forum, er der....?


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg for min part kan overhovedet ikke tage det klike-snak seriøst, hvis jeg skal være helt ærlig. Hvis man endelig VIL føle sig udenfor er det jo nemt nok at komme til det. Det er bare vedholdende nok at fortælle sig selv, at man er udenfor. Man kunne også vælge bare at deltage i de tråde, man finder relevante af en eller anden grund.

 

Og så synes jeg det er for let købt at snakke om klikker, hvis man værger sig mod at sætte navn på de folk man mener er med i nævnte klikker...det giver mildest talt ingen mening what so ever...

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

sammenlignet med mange andre forum syntes jeg det her ser ud til at fungere fint, det ser for mig ud som om der er plads til alle, jeg har i altfald føldt mig velkommen.

der er lige dele pjat og alvor som jeg ser det, masser af gode råd og lidt pjat i mellem, det så men fint nok.

Jeg har ikke noteret nogen kliker men det kan jo bare være mig som er langsom.

Alt i alt dejlig forum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig modig så jeg kommer med et bud på klikker:

 

Ninjamor, gryn, Freudrika, Annemarie (da hun stadig var meget aktiv) Nolleke hører til den gruppe som er meget hundepædagogiske. altså aktivering og mad og bløde metoder og alt det der og som bestemt ikke er bange for at forsvare det.

 

tanten og lillefod er dem der altid kører tingene af sporet med deres fede humor.

 

Birgitta og Chr(og så vist nogle tal)guanomo er nogle af dem der er meget kontante og "hårde" i deres måde at skrive på. Til gengæld er det så til at forstå.

 

Ascha, mariah og Aslan er mest nogle hyggesnakkere som er gode til at kommentere på alles tråde og som regel også har noget godt at byde ind med.

 

Det er mit bud på hvad der skulle være af klikker. Egentlig er det jo ikke specielt klikkeagtigt. man kan godt mærke herindehvem der kender hinanden godt og derfor kan tillade sig at sige tingene på bestemte måder til hinanden.

 

Til slut vil jeg bare lige sige at jeg er vild med alle klikkerne og når man har været herinde i noget tid så lærer man mere om hvordan den enkelte skriver. det har medført at jeg bla ikke længere tager anstød af Feks birgittas indlæg fordi jeg ved det er hendes måde at skrive tingene på.

 

 

Så må jeg lige til allersidst beklage hvis jeg har trådt nogen over tæerne (det regner jeg med mariah skal hjælpe mig af med næste år) enten fordi de ikke vil være i klikken eller hvis jeg har glemt nogen som gerne vil være i en af klikkerne :-D:mrgreen:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig modig så jeg kommer med et bud på klikker:

 

Ninjamor, gryn, Freudrika, Annemarie (da hun stadig var meget aktiv) Nolleke hører til den gruppe som er meget hundepædagogiske. altså aktivering og mad og bløde metoder og alt det der og som bestemt ikke er bange for at forsvare det.

 

tanten og lillefod er dem der altid kører tingene af sporet med deres fede humor.

 

Birgitta og Chr(og så vist nogle tal)guanomo er nogle af dem der er meget kontante og "hårde" i deres måde at skrive på. Til gengæld er det så til at forstå.

 

Ascha, mariah og Aslan er mest nogle hyggesnakkere som er gode til at kommentere på alles tråde og som regel også har noget godt at byde ind med.

 

:-D:mrgreen:

 

OK, det du skitserer er et antal af personer som har en bestemt holdning/måde at være/skrive på. Og det er fint nok med mig.

 

For mig er kliker lukkede grupper, hvor ingen andre har direkte adgang og det mener jeg slet ikke vi har noget af her.

 

Ellers har jeg bare ikke opdaget det.

 

Piv piv hvad bliver jeg holdt ude fra???? :sut:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig modig så jeg kommer med et bud på klikker:

 

Ninjamor, gryn, Freudrika, Annemarie (da hun stadig var meget aktiv) Nolleke hører til den gruppe som er meget hundepædagogiske. altså aktivering og mad og bløde metoder og alt det der og som bestemt ikke er bange for at forsvare det.

 

tanten og lillefod er dem der altid kører tingene af sporet med deres fede humor.

 

Birgitta og Chr(og så vist nogle tal)guanomo er nogle af dem der er meget kontante og "hårde" i deres måde at skrive på. Til gengæld er det så til at forstå.

 

Ascha, mariah og Aslan er mest nogle hyggesnakkere som er gode til at kommentere på alles tråde og som regel også har noget godt at byde ind med.

 

Det er mit bud på hvad der skulle være af klikker. Egentlig er det jo ikke specielt klikkeagtigt. man kan godt mærke herindehvem der kender hinanden godt og derfor kan tillade sig at sige tingene på bestemte måder til hinanden.

 

Til slut vil jeg bare lige sige at jeg er vild med alle klikkerne og når man har været herinde i noget tid så lærer man mere om hvordan den enkelte skriver. det har medført at jeg bla ikke længere tager anstød af Feks birgittas indlæg fordi jeg ved det er hendes måde at skrive tingene på.

 

 

Så må jeg lige til allersidst beklage hvis jeg har trådt nogen over tæerne (det regner jeg med mariah skal hjælpe mig af med næste år) enten fordi de ikke vil være i klikken eller hvis jeg har glemt nogen som gerne vil være i en af klikkerne :-D:mrgreen:

 

Jeg takker for at du i det mindste kunne sætte navne på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, det du skitserer er et antal af personer som har en bestemt holdning/måde at være/skrive på. Og det er fint nok med mig.

 

For mig er kliker lukkede grupper, hvor ingen andre har direkte adgang og det mener jeg slet ikke vi har noget af her.

 

Ellers har jeg bare ikke opdaget det.

 

Piv piv hvad bliver jeg holdt ude fra???? :sut:

 

Jeg er enig med i forskellen på klikker og en gruppe med bestemte holdninger. jeg tror bare at det er det der menes med klikker fra dem der mener at de er der.

For ingen kan jo udelukkes fra at svare på indlæg så der kan ikke være lukkede grupper herinde. Men tit i en diskussion virker det klikke agtigt fordi man ved lige præcis hvem der er enig med hvem.

Jeg syntes ikke problemet med klikker er stort herinde, hvis man kan argumentere for sine holdninger så bliver de respekteret :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig modig så jeg kommer med et bud på klikker:

 

Ninjamor, gryn, Freudrika, Annemarie (da hun stadig var meget aktiv) Nolleke hører til den gruppe som er meget hundepædagogiske. altså aktivering og mad og bløde metoder og alt det der og som bestemt ikke er bange for at forsvare det.

 

tanten og lillefod er dem der altid kører tingene af sporet med deres fede humor.

 

Birgitta og Chr(og så vist nogle tal)guanomo er nogle af dem der er meget kontante og "hårde" i deres måde at skrive på. Til gengæld er det så til at forstå.

 

Ascha, mariah og Aslan er mest nogle hyggesnakkere som er gode til at kommentere på alles tråde og som regel også har noget godt at byde ind med.

 

Det er mit bud på hvad der skulle være af klikker. Egentlig er det jo ikke specielt klikkeagtigt. man kan godt mærke herindehvem der kender hinanden godt og derfor kan tillade sig at sige tingene på bestemte måder til hinanden.

 

Til slut vil jeg bare lige sige at jeg er vild med alle klikkerne og når man har været herinde i noget tid så lærer man mere om hvordan den enkelte skriver. det har medført at jeg bla ikke længere tager anstød af Feks birgittas indlæg fordi jeg ved det er hendes måde at skrive tingene på.

 

 

Så må jeg lige til allersidst beklage hvis jeg har trådt nogen over tæerne (det regner jeg med mariah skal hjælpe mig af med næste år) enten fordi de ikke vil være i klikken eller hvis jeg har glemt nogen som gerne vil være i en af klikkerne :-D:mrgreen:

 

Jeg synes nu også mere, at det bare er en skitsering af "roller" herinde eller nærmere mennesketyper - men den er skam fin og sjov at læse :blink:

 

Kan godt lide at Ascha, Aslan og jeg som regel har noget godt at byde ind med :lol: Prøver du at fortælle os noget ?

 

 

Og bare rolig - jeg har reserveret en plads til dig i det nye år på et af vores hold :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig er der jo nok "kliker", men det er i hvert fald feset lige henover hovedet på mig:mrgreen:

 

Jeg laver en trådstart med et spørgsmål, et jubel-emne etc og jeg får altid super gode svar/tilkendegivelser/gode råd og tips:5up:

 

Sætter virkelig pris på jeres hjælp:ae: Har tre børn og er lidt en ravnemor;-). da de altid er syge (gen-fejl) og jeg bliver ikke så let bekymret, men min LILLE CLEO :shock: Uhh - hvad er det for en dut? hvormeget hår er for meget hår i ørerne? bange for at klippe hendes negle etc etc. Total pylder-hunde-mor.:oops:

 

Bliver så glad, når I giver mig andre forslag end dem jeg selv har fremlagt - og måske kommer med forslag, selvom jeg egentlig ikke har lagt op til det. Jeg lærer en masse:5up:

 

Lidt Spam SKAL der være plads til, da det giver humor og et godt grin.:mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg synes generelt, der er behageligt at være herinde, men må nok tilstå, at jeg synes der er kommet en lidt (for) stor tendens til spam.

En ellers god tråd, kan godt gå hen og blive til en spame tråd, hvor nogle stykker får kastet en spandfuld indlæg ind på ganske kort tid. De tråde vælger jeg nu at hoppe væk fra. For at skrive et indlæg midt i spam'en er det samme som at sætte et tomt indlæg ind, det forsvinder alligevel bare i mængden, fordi det går så stærkt med ligegyldige indlæg (ligegyldige for trådens emne :-D).

 

Det er lidt ærgerligt at nogle tråde, skal "dø ud" pga spam, men det er jo bare min holdning :-)

 

Med hensyn til klikkedannelse, så synes jeg ikke rigtig, der er sådan noget herinde... Det skulle da lige være en spam klikke :blink:

 

Nu skal jeg ikke lyde som en sur gnaven kæl.... Det er selvfølgelig i orden med noget spam engang imellem, men med måde ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er enig med i forskellen på klikker og en gruppe med bestemte holdninger. jeg tror bare at det er det der menes med klikker fra dem der mener at de er der.

For ingen kan jo udelukkes fra at svare på indlæg så der kan ikke være lukkede grupper herinde. Men tit i en diskussion virker det klikke agtigt fordi man ved lige præcis hvem der er enig med hvem.

Jeg syntes ikke problemet med klikker er stort herinde, hvis man kan argumentere for sine holdninger så bliver de respekteret :-)

 

Nu kan det godt være, at jeg er modig eller nærmere dumdristig. Men jeg tror bestemt ikke, at det er DET, der menes med kliker.

 

Jeg tror netop, der menes, at der er nogle, der prøver at bestemme og styre debatten og trådene :shock:

 

Og det er latterligt i mine ører. Jeg er meget enig i Zaz Zaz´s indlæg.

 

Jeg gider ikke begive mig ud i mere "specifikke" ting, da det vist er tidsspilde og bare at føje mere ild til bålet.

 

Og det er bestemt ikke en kritik af dig Linda det her :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan det godt være, at jeg er modig eller nærmere dumdristig. Men jeg tror bestemt ikke, at det er DET, der menes med kliker.

 

Jeg tror netop, der menes, at der er nogle, der prøver at bestemme og styre debatten og trådene :shock:

 

Og det er latterligt i mine ører. Jeg er meget enig i Zaz Zaz´s indlæg.

 

Jeg gider ikke begive mig ud i mere "specifikke" ting, da det vist er tidsspilde og bare at føje mere ild til bålet.

 

Og det er bestemt ikke en kritik af dig Linda det her :-D[/quote

tager det bestemt ikke som kritik men i viller gerne have et bud på hvem klikkerne er og det fik i :-)

 

Hvis 4-5 personer er meget enige om holdningen til en bestemt ting så kan det også godt virke som om de vil styre debatten og bestemme lidt hvad der er rigtigt eller forkert.

personligt tager ikke klikker eller grupperinger så højt, jeg tager hvad jeg kan bruge af de råd jeg får og hvis jeg har lyst til at blande mig gør jeg det og ellers så lader jeg være. Hvis der er tråde der ender i diskussion så lader jeg gerne være med at læse dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu også mere, at det bare er en skitsering af "roller" herinde eller nærmere mennesketyper - men den er skam fin og sjov at læse :blink:

 

Kan godt lide at Ascha, Aslan og jeg som regel har noget godt at byde ind med :lol: Prøver du at fortælle os noget ?

 

Og bare rolig - jeg har reserveret en plads til dig i det nye år på et af vores hold :blink:

 

ja jeg syntes godt i kunne tage og stramme lidt op :-D:mrgreen: Ej pjat, det er bare ikke jer der går forrest i diskussionerne ( og i øvrigt heller ikke mig )

jeg nyder jeres indlæg fordi de altid er så gode og positive:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man kigger tilbage i denne tråd... ses en advarsel fra mig om ikke at lade debatten afspore af ordet klikker.

For en god ordens skyld: har ikke selv anvendt ordet, men ment vi skulle have en god diskution med indhold, der ikke blev afsporet af så lille en del af det der er nævnt som klikker.

Tænkte nok det var omsomst.. men prøvede da--- dermed anser jeg min rolle for udspillet... på mange måder :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...