Hop til indhold

hvad er din mening om forum, er der....?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Hvis man kigger tilbage i denne tråd... ses en advarsel fra mig om ikke at lade debatten afspore af ordet klikker.

For en god ordens skyld: har ikke selv anvendt ordet, men ment vi skulle have en god diskution med indhold, der ikke blev afsporet af så lille en del af det der er nævnt som klikker.

Tænkte nok det var omsomst.. men prøvede da--- dermed anser jeg min rolle for udspillet... på mange måder :vinken:

 

Ja se der - sørme om der ikke er gået spam i Gryn's tråd :evil:

 

:mrgreen:

 

Men du har ret :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Angående spam, så gik det glat på side 5 i denne tråd. Og NEJ, jeg er ikke sur eller noget, men viser hvor hurtigt det kan gå galt.

 

Jeg er glad for at læse der er en del af de nye som kan lide at være her og får gode råd.

Jeg er jo en af de "gamle" her inde, men alligevel søger jeg råd. Mener altid man kan lære nyt, også fra de "nye".

Link til indlæg
Del på andre sites

Angående spam, så gik det glat på side 5 i denne tråd. Og NEJ, jeg er ikke sur eller noget, men viser hvor hurtigt det kan gå galt.

 

Jeg er glad for at læse der er en del af de nye som kan lide at være her og får gode råd.

Jeg er jo en af de "gamle" her inde, men alligevel søger jeg råd. Mener altid man kan lære nyt, også fra de "nye".

 

Jeg syntes det er godt klaret hvis det først skete på side 5 :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

tanten og lillefod er dem der altid kører tingene af sporet med deres fede humor.

 

Allerførst vil jeg lige nævne at jeg absolut ikke har opfattet noget negativt i det indlæg jeg quoter fra, tvært imod. :-D

Jeg ligger dig heller ikke til last for at du som den eneste har haft nosser nok (eller hvad man nu kalder det med det køn du render rundt i) til at turde sætte nogle navne på. :5up:

 

Når nu selveste lillefod er nævnt, må det vel også forventes at den reagerer..

Jeg vil bestemt gerne indrømme at jeg kan være med til at få tråde til at løbe af sporet. Men at være den der altid gør det/starter det, køber jeg ikke uden brok! Hvis du iøvrigt kigger på mine statistikker, har jeg faktisk kun godt 450 indlæg! dvs. under 2 indlæg om dagen... 30 gange har jeg været så heldig at modtage karma fra andre brugere (og jeg sætter iøvrigt stor pris på hver og én af dem) dvs. ca. for hvert 15. indlæg. Og der er skisme ikke mange af dem der er givet for billige jokes! Det er ikke noget jeg nævner for at fremhæve mig selv, men det kan måske fortælle at jeg har haft andet end fis og ballade (altså spam) at byde ind med :blink:

 

Som sagt er der ikke det mindste personligt i dette indlæg. Jeg føler bare et vist behov for at forsvare mine handlinger med reelle facts, da jeg ikke synes jeg er SÅ slem :blink: Men hvad de andre nævte angår, er sagen en anden :mrgreen:

 

Noget helt andet er; ville HF overleve uden det der bliver kaldt spam?

 

Øverst i topbanneret står der noget med grønt, som jeg synes dette sted lever op til 100%. Hvis ikke det er tilladt med "spam" er HF ikke meget anderledes end de steder nogle af os er flygtet fra...

 

Jeg finder iøvrigt heller ingen kliker på selve forummet.. De er vist begrænset til social grupperne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Allerførst vil jeg lige nævne at jeg absolut ikke har opfattet noget negativt i det indlæg jeg quoter fra, tvært imod. :-D

Jeg ligger dig heller ikke til last for at du som den eneste har haft nosser nok (eller hvad man nu kalder det med det køn du render rundt i) til at turde sætte nogle navne på. :5up:

 

Når nu selveste lillefod er nævnt, må det vel også forventes at den reagerer..

Jeg vil bestemt gerne indrømme at jeg kan være med til at få tråde til at løbe af sporet. Men at være den der altid gør det/starter det, køber jeg ikke uden brok! Hvis du iøvrigt kigger på mine statistikker, har jeg faktisk kun godt 450 indlæg! dvs. under 2 indlæg om dagen... 30 gange har jeg været så heldig at modtage karma fra andre brugere (og jeg sætter iøvrigt stor pris på hver og én af dem) dvs. ca. for hvert 15. indlæg. Og der er skisme ikke mange af dem der er givet for billige jokes! Det er ikke noget jeg nævner for at fremhæve mig selv, men det kan måske fortælle at jeg har haft andet end fis og ballade (altså spam) at byde ind med :blink:

 

Som sagt er der ikke det mindste personligt i dette indlæg. Jeg føler bare et vist behov for at forsvare mine handlinger med reelle facts, da jeg ikke synes jeg er SÅ slem :blink: Men hvad de andre nævte angår, er sagen en anden :mrgreen:

 

Noget helt andet er; ville HF overleve uden det der bliver kaldt spam?

 

Øverst i topbanneret står der noget med grønt, som jeg synes dette sted lever op til 100%. Hvis ikke det er tilladt med "spam" er HF ikke meget anderledes end de steder nogle af os er flygtet fra...

 

Jeg finder iøvrigt heller ingen kliker på selve forummet.. De er vist begrænset til social grupperne :blink:

 

 

:-D:mrgreen: Det må være fordi jeg kun lægger mærke til dig når du siger noget sjovt :-D Eller fordi jeg ikke blander mig i seriøse tråde :confused:

 

Jeg syntes heller ikke du er SÅ slem (måske kun din signatur :-D:mrgreen:)

 

Nogen skulle jeg jo putte i jokes kassen og jeg vidste du var en af dem der kunne tage det :-D

 

I øvrigt reagerer Tanten meget pænt og stille :mrgreen::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt reagerer Tanten meget pænt og stille :mrgreen::-D

 

Tanten er altid pæn og stille :-D

 

Hvis der er nogle der forsøger at bilde dig andet ind skal du ikke tro på dem - blot stikke fingrene i ørene og skrige tra-la-la-la-la og smilende gå din vej :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tanten er altid pæn og stille :-D

 

Hvis der er nogle der forsøger at bilde dig andet ind skal du ikke tro på dem - blot stikke fingrene i ørene og skrige tra-la-la-la-la og smilende gå din vej :mrgreen:

 

Det gør jeg tit, nu er lægerne ved at snakke om at jeg skal have medicin for det :confused::-D:mrgreen:

 

og så skal jeg lære at holde mig til emnet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker bare HF - med spam, kliker, evige diskussioner og smileys i uanede mængder..

 

Jeg holder af..

 

Freudika og hendes altid fede kommentarer

Tanten og hendes hemmeligheder - og mange personligheder!

Ninjamor og hendes altid gode og fyldige svar

PPP-Pero for hendes gode opdateringer på Pero og hans (tidligere) problemer

Aslan for den der måde hvorpå ingen tråd er uden et stooort bøn om billeder

snevinter for hendes super sjove tegninger og altid gode svar

Nollike for hendes spam :-D

Gryn for hendes varme

Ekaterina for hendes godt kontante svar når jeg spørger :-D

 

Årh ha - og alle jer andre....

 

 

Jeg overlever saaagtens de problemer som skulle have været, så længe det ikke bliver ondsindet :-)

Redigeret af Tweesa
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker bare HF - med spam, kliker, evige diskussioner og smileys i uanede mængder..

 

Jeg holder af..

 

Freudika og hendes altid fede kommentarer

Tanten og hendes hemmeligheder - og mange personligheder!

Ninjamor og hendes altid gode og fyldige svar

PPP-Pero for hendes gode opdateringer på Pero og hans (tidligere) problemer

Aslan for den der måde hvorpå ingen tråd er uden et stooort bøn om billeder

snevinter for hendes super sjove tegninger og altid gode svar

Nollike for hendes spam :-D

Gryn for hendes varme

Ekaterina for hendes godt kontante svar når jeg spørger :-D

 

Årh ha - og alle jer andre....

 

 

Jeg overlever saaagtens de problemer som skulle have været, så længe det ikke bliver ondsindet :-)

 

Synes faktisk ikke, at der bør nævnes navne så direkte :cry: og så alle jer andre

 

Jeg er af den mening, at alle giver noget til forummet, om det er for det ene eller andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

vil bare lige sige, at jeg har oplevet Lillefod seriøs -nemlig da han hjalp mig med at reklamere for et foredrag - men enig med andre, at det er en "fed humor" fra flere bruger herinde - og det er det, der er sjovt.

 

Derimod syntes jeg ikke det er sjovt at Tante-badante er hemmelig - for jeg er nok den mest nysgerrige person i landet - så tror snart jeg opretter min egen tråd om, hvem Tanten er :mrgreen::mrgreen:

 

Forøvrigt har jeg både fået karma og ven idag - så jeg er :bigsmile:meeeeget glad

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Synes faktisk ikke, at der bør nævnes navne så direkte :cry: og så alle jer andre

 

Jeg er af den mening, at alle giver noget til forummet, om det er for det ene eller andet.

jeg er lidt enig med Dinah her, det er lige præcis sådan noget der får "alle os andre" til at føle os udenfor.

Ved godt det er fjollet at føle sådan, og jeg gør absolut ikke et nummer ud af det normalt, er rimelig ligelgad. Men det er den nemmeste måde at få folk til at føle at de er udenfor "gruppen".

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes faktisk ikke, at der bør nævnes navne så direkte :cry: og så alle jer andre

 

Jeg er af den mening, at alle giver noget til forummet, om det er for det ene eller andet.

 

Nu ved jeg at jeg har været til drillerier de sidste par dage - og mit navn er heller ikke nævnt , så heldigvis er jeg en af alle de andre og har ikke følt mig udenfor af den grund - har både fået ven og karma idag.

 

Men jeg vil gerne slå fast, at jeg syntes at alle giver noget til forummet - det er da en rigtig god ting, at der både er seriøse, fjollede, skøre, ordblinde, unge, gamle, erfarne, uerfarne folk herinde - det er da det der gør det til det bedste hunde-forum :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Synes faktisk ikke, at der bør nævnes navne så direkte :cry: og så alle jer andre

 

Jeg er af den mening, at alle giver noget til forummet, om det er for det ene eller andet.

 

jeg er lidt enig med Dinah her, det er lige præcis sådan noget der får "alle os andre" til at føle os udenfor.

Ved godt det er fjollet at føle sådan, og jeg gør absolut ikke et nummer ud af det normalt, er rimelig ligelgad. Men det er den nemmeste måde at få folk til at føle at de er udenfor "gruppen".

 

Det er vel ikke værre end når der oprettes tråde om hvilke hunde/debatører man helst vil møde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg vil gerne slå fast, at jeg syntes at alle giver noget til forummet - det er da en rigtig god ting, at der både er seriøse, fjollede, skøre, ordblinde, unge, gamle, erfarne, uerfarne folk herinde - det er da det der gør det til det bedste hunde-forum :5up:

helt enig, det er dejligt at der er plads til alle :mrgreen:

 

Det er vel ikke værre end når der oprettes tråde om hvilke hunde/debatører man helst vil møde.

nej, men der kom også lidt den samme stemning ind over den tråd... jeg synes for exempel at i alle burde stå i kø for at ville møde mine piger :mrgreen:, og selvom jeg jo godt intelligensmæssigt ved at sådan forholder det sig ikke ( ja, jeg er altså ikke helt urimelig :lol: ) så kan man jo ikke styre hvordan man føler.

Tænk hvis der i børnehaven blev lavet opslag med "hvis andet barn ville du helst have med hjem", og ingen valgte lille Morten... det ville da også gøre ondt i sjælen hos lille Mortens forældre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

helt enig, det er dejligt at der er plads til alle :mrgreen:

 

 

nej, men der kom også lidt den samme stemning ind over den tråd... jeg synes for exempel at i alle burde stå i kø for at ville møde mine piger :mrgreen:, og selvom jeg jo godt intelligensmæssigt ved at sådan forholder det sig ikke ( ja, jeg er altså ikke helt urimelig :lol: ) så kan man jo ikke styre hvordan man føler.

Tænk hvis der i børnehaven blev lavet opslag med "hvis andet barn ville du helst have med hjem", og ingen valgte lille Morten... det ville da også gøre ondt i sjælen hos lille Mortens forældre :blink:

 

jeg ville personligt elske at komme over og se dine dejlige tøse-piger :blink: jeg syntes dine hunde ser alt for lækre ud og så elsker jeg forøvrigt at være i England - og rigtig gerne London .- ved dog ikke om du bor i nærheden .......... geografi er ikke lige min stærke side. Men jeg kunne godt finde på at skrive til nogen af jer derovre næste gang rejsen går til London :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

bor ca 40 minutter fra Kings Cross (station i London) i tog :mrgreen: så du skal da være velkommen en kop the, og til at komme og klappe pigerne :blink:

 

må man også godt kysse :mrgreen::mrgreen: altså hundene ...

 

så mangler jeg bare den svære del - nemlig at få overtalt manden til at jeg absolut bliver nødt til at komme til London igen ... Han syntes godt nok at 3 gange inden for samme år var for meget, men når man nu elsker London og Hyde Park, tja så er 3 gange altså alt for lidt :-D

 

Men vi har en aftale når jeg får ham overtalt - men forøvrigt elsker jeg Sainsbury´s pulverkaffe (havde 2 kilo med hjem sidst:blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

må man også godt kysse :mrgreen::mrgreen: altså hundene ...

 

så mangler jeg bare den svære del - nemlig at få overtalt manden til at jeg absolut bliver nødt til at komme til London igen ... Han syntes godt nok at 3 gange inden for samme år var for meget, men når man nu elsker London og Hyde Park, tja så er 3 gange altså alt for lidt :-D

 

Men vi har en aftale når jeg får ham overtalt - men forøvrigt elsker jeg Sainsbury´s pulverkaffe (havde 2 kilo med hjem sidst:blink:)

jaaaaa Indy vil rigtig gerne møsses :mrgreen: og Lex wil nok også.... Akita vil nok helst have en hundekiks :blink:

 

:mrgreen: go tur :mrgreen:

du kan da bare komme herover også :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er lidt enig med Dinah her, det er lige præcis sådan noget der får "alle os andre" til at føle os udenfor.

Ved godt det er fjollet at føle sådan, og jeg gør absolut ikke et nummer ud af det normalt, er rimelig ligelgad. Men det er den nemmeste måde at få folk til at føle at de er udenfor "gruppen".

 

 

:hmm:

 

Hvorfor?

 

Hvad er det præcis der gør at DU føler dig uden for ved den post?

(ja jeg er altså lidt nysgerrig)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom med din ærlige mening om H-F.

Synes du her er rart at være, er der klikedannelser, for meget spam i trådene, eller er der andet du vil af med?

 

Jeg synes generelt her er rart at være, men måske er der lidt for megen spam ind i mellem. ved godt jeg selv er med, men prøver at styre mig, selv om det kan være svært ind i mellem.

 

Jeg synes dette forum generelt er som denne tråd: Meget hyggeligt, men hvis man er ikke er her hele tiden, kan der ske det at når først man opdager en tråd, man gerne vil svare på, så er den allerede druknet i spam.

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:

 

Hvorfor?

 

Hvad er det præcis der gør at DU føler dig uden for ved den post?

(ja jeg er altså lidt nysgerrig)

nu skrev jeg jo at det egentlig ikke generede mig, men jeg kender følelsen, mere fra exemplet med hundene. Men det er nok det der med at "andre bliver husket for deres individualitet, men "jeg" (hvem end man er) er bare en i mængden. Jeg skrev jo også at jeg godt ved det er fjollet, men det er nok det lille indre generte barn der skinner igennem der... "er jeg ikke god nok, mor?"

I må endelig ikke læse mine indlæg som om de skrevet i en negativ eller ked af det tone, de er slet ikke ment sådan, prøver bare, med mere eller mindre held, at forklare hvordan det føles, for jer som ikke har prøvet det, og måske ikke forstår :bigsmile:

 

Jeg synes dette forum generelt er som denne tråd: Meget hyggeligt, men hvis man er ikke er her hele tiden, kan der ske det at når først man opdager en tråd, man gerne vil svare på, så er den allerede druknet i spam.

ja, som når folk lige pludselig taler om flyskræk og shoppe ture til London :roll:

 

:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...